Jeg skal bygge udhus
Fra : Carsten

Dato : 25-02-04 12:19

Hej Nyhedsgruppe.
Jeg står foran at skulle bygge udhus i forlængelse af eksisterende
carport. Udhuset skal deles op i 2 dele. I den ene del skal der være
hønsehus hvorfra hønsene skal kunne gå ud i en hønsegård i det fri, og
den anden del skal bruges til brændeskur. Jeg vil gerne gøre det så
billigt som muligt, og har kigget lidt på materialer. Taget har jeg
tænkt skal være stål- eller pvc trapez plader, og væggene ved jeg
endnu ikke hvad de skal laves af. Her har jeg både tænkt på stål
trapez eller brædder. Jeg har undersøgt lidt priser...
Det jeg har set koster stål trapez pladerne koster ca. 50 kr pr. kvm,
og et rimeligt godt trykempreneret bræt koster ca. 5 kr pr meter.
Er der nogen der kender steder hvor priserne kan slå de nævnte priser?
Hvad med holdbarheden? Vil det buldre hvis jeg beklæder væggene med
stål trapez plader?
På forhånd tak

Fra : Janne & Jens Jørgen ~

Dato : 27-02-04 13:52

Husk at søge tilladelse hos din kommune før du går igang

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-02-04 15:29

> [...]
> Er der nogen der kender steder hvor priserne kan slå de nævnte priser?
> Hvad med holdbarheden? Vil det buldre hvis jeg beklæder væggene med

Hvis du har plads til at spilde nogen kvadratmeter, kan du bygge et halmhus.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen