Vanvittigt goa/trance/psychotrance etc
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 25-02-04 11:42

Hi

Jeg skal bruge noget af subj i den hårdere ende. Kender intet til genren,
men skal alligevel bruge nogle skiver. Kom med nogle bud, så tjekker jeg dem
ud

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Muldeberg

Dato : 25-02-04 13:39

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> wrote in

> Hi
>
> Jeg skal bruge noget af subj i den hårdere ende. Kender intet til
> genren, men skal alligevel bruge nogle skiver. Kom med nogle bud, så
> tjekker jeg dem ud

Goa er ikke just i den hårde ende, det ligger mere ovre
i den "bløde" ende af genren inde for dancefloor musik.
Men for at finde musik ovre i den genre (dancefloor musik)
så er der kun en link: www.elitemusic.de
Det er et portal der er genre opdelt og tilmed en meget god og lige
ud af landevejen site.

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 25-02-04 15:11

On 2004-02-25 11:42:04 +0100, "Morten Holberg Nielsen" <holberg19@
DELETETHIS ofir.dk> said:
> [...]
> men skal alligevel bruge nogle skiver. Kom med nogle bud, så tjekker jeg

Tænker du på sådan noget som Sun Project eller lignende?

Prøv at kigge her, for at se hvilke kunstnere der er repræsentative for
genrerne:

http://www.ishkur.com/features/music/

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Propellen

Dato : 25-02-04 21:01

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk>, skrev i
dk.kultur.musik

> [...]
>men skal alligevel bruge nogle skiver. Kom med nogle bud, så tjekker jeg dem

Mellowtrax - Technovibes. Det sparker røv. Det er ihvertfald i den
meget hårde ende.
--

/Prop

Fra : Jeppe Larsen

Dato : 25-02-04 21:12

Morten Holberg Nielsen wrote:
> [...]
> men skal alligevel bruge nogle skiver. Kom med nogle bud, så tjekker jeg dem

Israelske navne som MFG, Astral Projection, California Sunshine, Miranda
osv. hører til blandt klasikkere inden for den meget melodiske og syrede
goa-trance.
Skal det være lidt mere psykadelisk kan du jo kigge efter navne som
Infected Mushroom, Psysex, Alie Project, Tandu, Man With No Name, Sun
Project og den slags.
Hmm, de navne er da vist nok mere goa end psychedelic, men det er nu
engang goa jeg kender mest til ;)

Mvh
Jeppe Larsen

Fra : Fax_Modem

Dato : 26-02-04 20:19

Hejsa

Ved ikke lige om det falder inden for de kategorier du efterlyser men jeg
synes også at Juno Reactor's "Congo Fury" er værd at tjekke ud hvis du leder
efter noget med noget gang i. Det er et helt igennem fantastisk energisk
nummer :)

/Jesper

"Morten Holberg Nielsen" <holberg19@ DELETETHIS ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:403c7bfb$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...