Yamaha Sting
Fra : Corselitze

Dato : 25-02-04 10:21

Hej Alle.

Der skulle vel ikke være en der ligger inde med et topstykke og en
udstødning til en Yamaha Sting???
Eller en der skulle vide hvor man kan finde et top stykke til en eller bare
et eller andet der kan bruges...

Hilsen Corselitze.

Fra : Tobias Klint

Dato : 25-02-04 11:26

Corselitze wrote:
> [...]
> udstødning til en Yamaha Sting???
> Eller en der skulle vide hvor man kan finde et top stykke til en
> eller bare et eller andet der kan bruges...

Hej

Ja du kan muligevis prøve en af dem her:
www.thansen.dk
www.west-import.dk
www.scooter-shoppen.dk
--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint

Fra : Corselitze

Dato : 25-02-04 14:04

Tak, men desværre. intet held med topstykket. Det ser ud til det ikke er til
at opdrive mere...

Fra : Tobias Klint

Dato : 25-02-04 15:28

Corselitze wrote:
> Tak, men desværre. intet held med topstykket. Det ser ud til det ikke
> er til at opdrive mere...
>

> "Tobias Klint" <webmaster@scooterhoved.dk> skrev i en meddelelse

Hej

Er det et standard du skal have???

Fra : Corselitze

Dato : 25-02-04 22:56

Hejza

Helst standard eller også noget der minder om... -og helst ikke alt for
dyrt...

Corselitze

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 26-02-04 14:02

"Corselitze" <reiki@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udstødning til en Yamaha Sting???
> Eller en der skulle vide hvor man kan finde et top stykke til en eller

Cylinder/topstykke skulle kunne bruges fra en Yamaha FS1.
Se evt. her: http://members.tripod.com/~knallert/sting.html

Fra : Corselitze

Dato : 01-03-04 15:05

Hej Brian.

Du lagde et link, jeg har kigget på...
Der står at jeg kan bruge cylinder og topstykke fra en FS1. Da cylinderen
jeg har er i fin stand ville jeg høre om man ikke kan sætte et eller andet
topstykke på, der passer til den? og måske stadig kan bruge en alm. sting
udstødning? Topstykke til sting er ikke til at opdrive... (hvad jeg ved af).

Venlig hilsen
Heidi Corselitze.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 02-03-04 10:20

"Corselitze" <corselitze@hotpop.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> topstykke på, der passer til den? og måske stadig kan bruge en alm. sting
> udstødning? Topstykke til sting er ikke til at opdrive... (hvad jeg ved

Jamen, så tager du da bare et topstykke til en Yamaha FS1.
129,- hos Thansen.dk
http://www.thansen.dk/product.asp?c=219100044&n=298051809&pn=298051888

Fra : H. Brønd

Dato : 24-03-04 21:38

Hej.
Jeg har lige købt en Sting, den er lidt sløv til at koble til, det er vel en
slyng kobling? Kan det være forkert olie, er der andre ideer?
H. Brønd