Ændre programsprog til dansk?
Fra : Anders M

Dato : 25-02-04 09:54

Jeg har et problem med mit visual basics. Alle mine officeprogrammer kører
på dansk, men når jeg kører VBA er sproget Engelsk. Hvordan kan jeg lave det
om til Dansk?
MVH Anders Maergaard

Fra : Harald Staff

Dato : 25-02-04 17:41

Det kan du ikke. Oversatt Visual Basic forsvandt med Office 97. Og godt var
det, oversettelsene bidro med ytterligere et lag bugs samt inkompatibilitet
over landegrensene.

--
HTH. Beste hilsen Harald
Followup to newsgroup only please