Office 2000
Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 25-02-04 08:17

Hej,

Ved udskrift med gitterlinier bliver tallene udskrevet forskudt. Altså de
første tal står "rigtigt" i gitteret og langsomt forskydes tallene opad.
Altså sidst i dokumentet står tallene midt i gitterlinier.
Jeg har opdateret printerdriver, reinstalleret office og stadig virker det
ikke på denne ene maskine.
Gode forslag?

/Nils

Fra : Jan Kronsell

Dato : 25-02-04 10:02

"Nils Nyvang Bacher" <_nn@admiralhotel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Altså sidst i dokumentet står tallene midt i gitterlinier.
> Jeg har opdateret printerdriver, reinstalleret office og stadig virker det

Hvilket program?

Jan

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 25-02-04 10:14