Vil slette alt autoudfyld.... men hvordan
Fra : Carsten

Dato : 24-02-04 23:30

Hej!

Når man i browseren udfylder et felt udfylder den feltet med det som man
tidligere har udfyldt det med... en slags autoudfyld, ved ikke hvad det
hedder...

Men hvordan sletter jeg alt dette som jo bliver gemt i en cookie eller et
andet sted på Harddisken?

Bruger XP og Explorer 6.0 DK

Har prøvet Funktioner -> Internetindstillinger -> Slet filer
og
Har prøvet Funktioner -> Internetindstillinger -> Slet cookies
og
Har prøvet Funktioner -> Internetindstillinger -> Ryd oversigt

men det har ikke slettet det jeg tidligere har skrevet!

HVor bliver det cachet?
Hvad gør jeg?

Hilsen
Carsten

carjuntho(remove_all_this_in_the_brackets)@hotmail.com
carjuntho(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com

Hvis du vil svare mig:
Fjern alt tekst i parentesen i mail-adressen!

If you wanna send me a mail:
Remove all text in the brackets in my mail-address!

sgftr690602

Fra : Gevaldi

Dato : 24-02-04 23:49

Carsten skriblede:
> [...]
> hvad det hedder...
>
> Men hvordan sletter jeg alt dette som jo bliver gemt i en cookie

Kontrolpanel\Internetindstillinger\Indhold
så har du en knap der hedder:
Autofuldførelse og der kan du sætte/fjerne
flueben for de formularer/adgangskoder du
ønsker/ikke ønsker.

--
/Gevaldi

Fra : Gevaldi