Med MC en uke i Danmark
Fra : K Karlsen

Dato : 24-02-04 23:28

Jeg vil kjøre rundt i Danmark på min motorsykkel en uke fra 16. mai og har
til hensikt å hygge meg, nyte naturen og drikke øl.
Er det noen spesielle tips på billig overnatting vil jeg motta dem med stor
takk.
Kalle

Fra : Mcisten

Dato : 25-02-04 09:51

Hej Kalle

MC touring club har en mc-camping i jylland. Den er billig og god. Kun for
motorcykler.

www.mctc.dk

Ellers prøv at spørg i gruppen dk.fritid.motorcykel der er måske nogle du
kan låne en græsplane eller seng hos.

Vandrehjem er selvfølgelig altid billigie (hus vandrekort).

Mvh MCisten

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-04 12:09

"K Karlsen" <ka@operamail.com> wrote in message
> [...]
> til hensikt å hygge meg, nyte naturen og drikke øl.
> Er det noen spesielle tips på billig overnatting vil jeg motta dem med

Lyder som en god plan

Billig overnatning: www.danhostel.dk

Turtips: www.turtips.dk og www.highways.dk

Vejrudsigt for Danmark: www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm