Sangen fra reklamerne til Skadestuen
Fra : Thomas

Dato : 24-02-04 22:49

Hejsa

Tv3 sender for tiden en reklame for de nye afsnit af skadestuen.

I den reklame er der en kvinde der synger "Stay with me"... Jeg
kan huske sangen var et hit for en del år siden... (7-8 år måske?)
Men hvad hedder sangen, og hvem synger den?

Mvh. Thomas

Fra : Soulfood

Dato : 24-02-04 22:53

Hej Thomas,

Uden at have set spottet vil jeg skyde på
Shakespear Sisters med nummeret "Stay".
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=UIDMISS70312211555380208&sql=A4hj97iojg7xr

MVH
Brian/

Fra : Thomas

Dato : 24-02-04 23:15

Hejsa

Rigtigt ja! Det var DET de hed...
Tak for svaret, begge to!

Mvh. Thomas

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 24-02-04 23:17

"Soulfood" <hippy1981@hotmail.com> wrote:

>Uden at have set spottet vil jeg skyde på
>Shakespear Sisters med nummeret "Stay".

Jeg har set spottet og jeg kan bekræfte at det er Shakespears Sister
med Stay.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Morten H.

Dato : 24-02-04 22:55

Thomas skrev:

> [...]
> kan huske sangen var et hit for en del år siden... (7-8 år måske?)
> Men hvad hedder sangen, og hvem synger den?

Uden at have set reklamen vil jeg skyde på Shakespeare's Sister
(Stay).

/Morten