Java Web Hotel
Fra : Allan Unnerup

Dato : 24-02-04 20:43

Har nogen af jer erfaring med dette Java web hotel:
www.webappcabaret.com

Jeg benytter i øjeblikket Levonline, som jeg er MEGET tilfreds med, men jeg
støder uafladeligt mod deres loft på 250MB og 10GB/måned. Og de tager sig
godt betalt for ekstra diskplads og trafik.

WebAppCabaret tager 39$ for 1GB plads og 30GB/måned, og det ser jo
tillokkende ud.

Med venlig hilsen
Allan

PS jeg ved godt, at der findes gruppen dk.edb.internet.udbydere, men de ved
ikke noget om Java!

Fra : rosenauer.dk

Dato : 26-02-04 17:05

> Har nogen af jer erfaring med dette Java web hotel:
> www.webappcabaret.com

Tror helt klart de lige skal undersøges nærmere.. finder det enormt trist at
danske lowprice webhoteller ikke understøtter java overhovedet og faktisk
kun tilbyder php (endda i saftemode) /cgi-bin . Dette er i alt fald
tilfældet med b-one.net der dog er ganske billige/stabile. Men savner godt
nok java-supporten. Lad mig vide om du får nogle erfaring med webappcabaret!

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Frank Nielsen

Dato : 28-02-04 17:37

Allan Unnerup wrote:

> [...]
> Allan
>
> PS jeg ved godt, at der findes gruppen dk.edb.internet.udbydere, men de ved

Prøv også at kigge på www.hostforweb.com. Jeg har dog ingen erfaring med
dem - endnu !

--
Regards, Frank