Oktantal CB900f 81'
Fra : Bjarne Sørensen

Dato : 24-04-01 21:48

Da benzinselskaberne nu fjerner 98 oktan fra deres tankanlæg, har jeg evt.
fået et problem.
Min cb 900 f fra 81' kører på 98 oktan er der nogen der har erfaring med
lavere oktantal ???

Mvh
Bjarne Sørensen
tina.bjarne@mail.tele.dk

Fra : Jonas Holt

Dato : 26-04-01 09:45

> Min cb 900 f fra 81' kører på 98 oktan er der nogen der har erfaring med
> lavere oktantal ???

Jeg havde da sådan en engang - og den kørte da altid på den billigste benzin -
92 blyfri

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Jørgen Winther

Dato : 26-04-01 22:30

> Jeg havde da sådan en engang - og den kørte da altid på den billigste
benzin -
> 92 blyfri

Min CB 750 F fra 1985 kører på alle mulige forskellige typer, og jeg kan
faktisk ikke mærke nogen forskel. De to motorcykler skulle være omtrent ens
på nær boringen?

--
Jørgen