dansk sang: "næste gang jeg ser dig"? osv
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 24-02-04 18:45

Hvem synger:

Næste gang jeg ser dig - ser jeg dig for første gang
Næste gang vi elsker - elsker vi for første gang

og en masse mere med næste gang - og første gang?

Venlig hilsen
Dennis

Fra : Cykellapper

Dato : 24-02-04 23:28

Dennis Nielsen wrote:
> Hvem synger:
>
> Næste gang jeg ser dig - ser jeg dig for første gang
> Næste gang vi elsker - elsker vi for første gang
>
> og en masse mere med næste gang - og første gang?

Tror det er Tobias Trier, men jeg kan godt nok ikke finde den nogle steder.

Godt nummer - fed lilletromme.

Preben
(Cykellapper)

Fra : Ole Damgaard

Dato : 25-02-04 16:27

"Dennis Nielsen" <bjerrevej@privat.dk> wrote in message news:<403b8e3a$0$149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> Næste gang vi elsker - elsker vi for første gang
>
> og en masse mere med næste gang - og første gang?

Jeg tror du tænker på "Næste gang vi mødes" med Thomas Heide.
http://www.thomasheide.com/sw201.asp
mvh ole

Fra : Cykellapper

Dato : 25-02-04 17:17

Ole Damgaard wrote:

> Jeg tror du tænker på "Næste gang vi mødes" med Thomas Heide.
> http://www.thomasheide.com/sw201.asp
> mvh ole

Det var ihvertfald den, JEG tænkte på!

Preben