Spamfilter til Outlook Express
Fra : Kim

Dato : 24-02-04 18:14

Findes det et godt spamfilter der kan bruges på Outlook Express
Gerne på dansk

Fra : Gevaldi

Dato : 24-02-04 18:29

Kim skriblede:
> Findes det et godt spamfilter der kan bruges på Outlook Express
> Gerne på dansk

Ja, *meddelelsesregler* og det er endda
rigeligt, dansk og let at sætte op.

--
/Gevaldi

Fra : Kim

Dato : 24-02-04 19:00

Meddelesesregler

Hvordan virker det og hvordan sætter man det op

Fra : Christopher Tracy

Dato : 24-02-04 18:35

Hej

> Findes det et godt spamfilter der kan bruges på Outlook Express
> Gerne på dansk

Kan helt klart anbefale www.spamfighter.com - kan bruges både til MS Outlook
og OE.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Knud Bonke

Dato : 24-02-04 20:00

: Kan helt klart anbefale www.spamfighter.com - kan bruges både til MS Outlook
: og OE.

Jeg kørte med Spamfighter i Outlook i en måneds tid, med godt resultat.
Da den så kom til OE, installerede jeg den der, og det er ikke nær så godt (endnu)
Jeg har afinstalleret den første udgave helt, ellers lader den sig slet
ikke installere igen.
Hilsen Knud