Salgs system ? til mindre virksomhed,
Fra : Robert Petersen

Dato : 24-02-04 12:03

Hej med jer.

På mit arbejde har vi netop invisteret i kob, købmandsstandens oplysnings
bureau, hvor vi kan logge på internettet og derfra udvælger os en masse
potientelle virksomheder... jeg har downloadet en fil med indhold, og skal
nu finde ud af, hvordan jeg får det organiseret nemmest.

filen blev læst ind i Access, men problemet opstår når vi er flere brugere
som skal arbejde med databasen.
Vi leder efter en simpelt system, hvor man kan skrive lidt om hvad man har
talt med kunden om, om hvorvidt de har fået vores brochure, samt hvornår vi
skal kontakte dem igen.....

har i nogle forslag til hvilket mindre og simpelt system vi kan bruge til
dette ?

Hilsen Robert

Fra : Yoda.dk - Lars

Dato : 24-02-04 12:53

Det i skal bruge er et mindre CRM system

Sådanne et har jeg lavet tidligere, og det ville sikkert med nogle rettelser
kunne passe til jeres firma

Der kan i blandt andet også oprette ringelister, lave todo-lister, søge på
firmaer i postnumre osv. oprette kontaktpersoner,, lave "ring til bage"
påmindelser, osv.

Såfremt det er noget i synes vi skal snakke nærmere om kan i kontakte mig på
info@wing-it2.dk
eller 40819955

fjern 2 i mailadressen

Venlig hilsen
Lars Andersen
Wing IT

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 25-02-04 14:29

"Robert Petersen" <veng_spam_@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal kontakte dem igen.....
>
> har i nogle forslag til hvilket mindre og simpelt system vi kan bruge til

Outlook 2003 er den nemme og billige tilgang - især hvis I allerede benytter
MS Office-pakken.

Tidligere udgaver af Outlook kan også benyttes, men kan ikke det samme mht
BCM/micro-CRM som 2003-versionen. Læs mere her
http://www.microsoft.com/danmark/products/office2003/editions/OutlookTopEight.asp

Ellers burde en let tilretning af jeres Acces-database nu kunne klare det
skitserede.

Nej, jeg sælger ikke noget af det

Finn, Roskilde
e-mail finnFJERNES@pq.dk

Fra : Morten Lund

Dato : 26-02-04 10:50

Robert Petersen wrote:

> har i nogle forslag til hvilket mindre og simpelt system vi kan bruge til
> dette ?

Ctt-CRM er gratis, webbaseret og kan det i ønsker plus en del mere.
http://crm-ctt.sourceforge.net/

Du kan gratis teste programmet her:
http://crmstage.it-combine.com/

Login som demo med password demo, og vælg at det skal være demo repository
du vil arbejde i.

Skal i have hjælp med installering vil jeg gerne være behjælpelig. Skriv
blot til mig på min email-adresse.

---
Morten Lund