K: eller Leje af lille pølsevogn
Fra : tmimport

Dato : 24-02-04 10:09

hej er der nogle der ved hvor jeg kan Købe eller Leje en lille pølsevogn jeg
vil også MEGET gerne købe en der er defekt så skal jeg nok selv få den sat i
stand

Noget andet er der nogle der ved hvordan man gør hvis man vil starte sin
egen lille pølsevognsbutik, her tænkes på vare køb, samt hvad man skal bruge
af tilladelser

Håber der er nogle der kan hjælpe mig

mvh Thomas

Fra : Leonard

Dato : 24-02-04 11:19

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> wrote:

>Noget andet er der nogle der ved hvordan man gør hvis man vil starte sin
>egen lille pølsevognsbutik, her tænkes på vare køb, samt hvad man skal bruge
>af tilladelser

Hvis du vil stå på offentlig vej eller område, så skal du have en
plads anvist af kommunen, så henvend dig på det lokale rådhus.
--
mvh Leonard http://leonard.dk/
Det er en muldvarp på motorcykel!

Fra : H.S.

Dato : 25-02-04 10:53

"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Noget andet er der nogle der ved hvordan man gør hvis man vil starte sin
> egen lille pølsevognsbutik, her tænkes på vare køb, samt hvad man skal

Du skal ihvertfald også bruge en form for bevilling fra
levnedsmiddelstyrelsen.