GRATIS SEX
Fra : Henri Gehrke

Dato : 24-02-04 01:06

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 24-02-04 15:02

Ja med masser af popup-lort.

Bliver jeg virkeligt tændt af tror du ikke Hr Spammer?

Fra : bingo

Dato : 24-02-04 18:31

On Tue, 24 Feb 2004 01:05:46 +0100, "Henri Gehrke"
<webmaster@bahnsportfan.de> wrote:

>www.gratis-sex.xt5.de

BESØG DEN IKKE - VÆRSTE LORTESIDE FULD AF POPUPS - !!!!!!
men det vidste i sikkert
Henri Gehrke - håber du bliver spammet og mailbombet - NAR !!!!!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-02-04 18:44

bingo <mvj@inamet.com> skrev :

>Henri Gehrke - håber du bliver spammet og mailbombet - NAR !!!!!

Og forventer du, at han følger med i gruppen og læser jeres svar?

Endsige forstår det I skriver, da han formentlig er tysker.

Derfor skal den slags indlæg blot ignoreres, i stedet for at
skabe støj ved at svare på det.
--
Knud

Fra : bingo

Dato : 24-02-04 21:41

On Tue, 24 Feb 2004 18:44:05 +0100, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> [...]
>
>Endsige forstår det I skriver, da han formentlig er tysker.
>
>Derfor skal den slags indlæg blot ignoreres, i stedet for at

Tak for din måde at lave støj på - hvorfor ignorerer du ikke mit
indlæg ??????
Nå det var bare lige en sidebemærkning.

Fra : PerX ...

Dato : 26-02-04 03:29

In article <tkdn305oc5sp8tm4bfmpne4icoq2hulfb6@4ax.com>, m2j@inamet.com
says...

> Tak for din måde at lave støj på - hvorfor ignorerer du ikke mit
> indlæg ??????

Fordi han forsøger at opdrage dig (og har ikke fundet ud af hvordan
email virker)