Att: Jan Stevns - har du haft startet spir~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-02-04 19:14

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=255718/

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 19:30

> Jan Stevns - har du haft startet spirilen i dag ?
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=255718/

*LOL*

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 23-02-04 19:54

Ja, det går sgu ikke det der Jan....du bliver sgisme sagsøgt for revnede
mure og det der er værre!

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 20:45

> Ja, det går sgu ikke det der Jan....du bliver sgisme sagsøgt for revnede
> mure og det der er værre!

Det kan vel ikke være noget med den motorudskiftning som er gået lidt galt?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-02-04 21:16

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev :

>http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=255718/

Harhh harhhh - jo faktisk ....

Vi skulle samle Fabricius op ovre ved futteren, da han skulle hente
sin Uno ude hos pladesmeden, så ja, den har været startet :)

Men være årsagen til en mindre jordkælv, tror jeg nu ikke ..

Udstødning i Stereo, kan selv det bedste ICE satme ikke matche!

Good one though ;)