Køreskole i København - gode og/eller dårl~
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-02-04 16:22

Det drejer sig om Eksperternes Trafikskole (http://www.eksperternes.dk/),
er der nogen her i gruppen der har gode/dårlige erfaringer med dem?

Andre køreskoler der kan anbefales i Københavnsområdet - centrale Kbh. og
Ballerup/Skovlunde/Herlev?

Alle indlæg modtages med tak her i gruppen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Johnny

Dato : 23-02-04 17:58

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ballerup/Skovlunde/Herlev?
>
> Alle indlæg modtages med tak her i gruppen.

For hvad det er værd . . . . . prøv

http://www.kritikken.dk/phpBB2/viewforum.php?f=2

eller

http://www.kritikken.dk/phpBB2/viewforum.php?f=1

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 18:03

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse
> Det drejer sig om Eksperternes Trafikskole (http://www.eksperternes.dk/),
> er der nogen her i gruppen der har gode/dårlige erfaringer med dem?

Min fætter startede der i foråret, og valgte for 2 mdr. siden, at skifte til
andet steds, da de syltede tilmeldingerne til teoriprøven.

> Andre køreskoler der kan anbefales i Københavnsområdet - centrale Kbh. og
> Ballerup/Skovlunde/Herlev?

Jeg har selv gode erfaringer med Lykkes køreskole, Jyttevej 52, 2740
Skovlunde, tlf.: 4453 4543, hvor jeg selv, min Ex, og et par af mine venner
har taget mc kørekort.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 24-02-04 08:58

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> wrote in message news:<403a1b57$0$55929$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> Andre køreskoler der kan anbefales i Københavnsområdet - centrale Kbh. og
> Ballerup/Skovlunde/Herlev?

Da jeg tog kørekort i '95 lykkedes det Kingos Trafikskole
(http://www.kingostrafikskole.dk/) at lære mig så meget at jeg bestod
både teori og køreprøve i første forsøg. Jeg brugte 25 køretimer på
sagen, fra første dag på manøvrebanen til og med køreprøven - og jeg
var 39 da jeg fik kortet.

Jeg ved selvfølgelig ikke om de er faldet af på den siden, men hvis de
holder stilen, har de min anbefaling.

Ebbe

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-03-04 03:08

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> wrote in message
> [...]
> var 39 da jeg fik kortet.
>
> Jeg ved selvfølgelig ikke om de er faldet af på den siden, men hvis de

Hejsa igen.

Jeg takker forsinket for links og anbefalinger.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk