S. Nyt regulatorsæt kr. 2000,-
Fra : Henriksen\(8200\)

Dato : 23-02-04 15:44

Følgende udstyr sælges.
Er købt d. 27-01-2004 for kr 3.743,- Har aldrig været brugt
Sælges for 2.000,-
1. stk. Daco Fury Adjustable med Yoke kobling.
1. stk. Dacor Eagle octopus.
1. stk. Dacor Compact Supreme konsol med dybdemåler, manometer og kompas.
1. stk. BodyGlove Regulator Bag.

Sælges kun samlet og skal helst afhentes her i Århus N.
Mvh. Henriksen.

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 23-02-04 22:49

Hvor kan man få lavet service på Dacor i området?

Er udstyret købt i Danmark ?

Hilsen
Aksel Pedersen

Fra : Henriksen\(8200\)

Dato : 24-02-04 16:08

"Aksel Pedersen" <amp@alphadiving.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man få lavet service på Dacor i området?
>
> Er udstyret købt i Danmark ?
>
> Hilsen
> Aksel Pedersen

Det kan man ikke. Det skal sendes til Kbh og tager mellem 8 og 14 dage. Og
ja det er købt i danmark.
Mvh. Henriksen

Fra : KC

Dato : 24-02-04 19:55

André solgte Dacor i "gamle dage" - gør han ikke det mere?

Klaus Christensen
Se mine synspunkter om dykning på www.kcdk.com
CMAS *** - Padi Divemaster - Basic nitrox CMAS og PADI

Fra : Henriksen\(8200\)

Dato : 24-02-04 20:04

"KC" <kc@kcdk.com> skrev i en meddelelse
> André solgte Dacor i "gamle dage" - gør han ikke det mere?

Jeg tror det ikke, jeg vil dog prøve at spørge ham i morgen.
Mvh. Henriksen

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-04 09:24

hvor i århus skal det hentes???

Fra : Kalle

Dato : 24-02-04 13:52

<hhg> skrev i en meddelelse
> hvor i århus skal det hentes???

Nu er Århus jo ikke ligefrem et kontinent så mon ikke man får det af vide
når man kommer med de rigtige købssignaler.