opstart af teleselskab
Fra : news.stofanet.dk

Dato : 23-02-04 15:35

jeg har en lille ide om mon man kan start en telemobilklub
lige som GF Forsikrings klub!!!!

Så der ikke er nogen der skal blive rige på det men det bare skal løbe
rundt....... så ville man da kunne lave det billiger end de andre

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 23-02-04 17:59

"news.stofanet.dk" <olebole@gikiskole.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så der ikke er nogen der skal blive rige på det men det bare skal løbe
> rundt....... så ville man da kunne lave det billiger end de andre

Skal evtuelle medarbejdere ikke have nogen løn..(som man naturligvis ikke må
blive rig af)..?

Hr. Bjørn

Fra : news.stofanet.dk

Dato : 24-02-04 11:01

Jo Jo de skal da have løn det får de vel også ved GF

Men iden kan man vel overføre......

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 24-02-04 18:16

"news.stofanet.dk" <olebole@gikiskole.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men iden kan man vel overføre......

Mange ideer kan overføres.

Det springende punkt er nok lønsomheden...:)

Hr. Bjørn

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 24-02-04 18:35

"Bjørn Jørvad" <mrbear@post_dot_tele_dot_dk> writes:
> Det springende punkt er nok lønsomheden...:)

Siden hvornår er det et krav i telebranchen? :)
--
Lars Balker Rasmussen http://consult-perl.dk
Consult::Perl

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 24-02-04 21:48

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> skrev i en meddelelse

KLIP

> Siden hvornår er det et krav i telebranchen? :)

Rene Ord For Lommepengene.

Der er jo altid muligheden efterfølgende at sælge den gode
(underskudsgivende) ide til et større eller stort teleselskab.

Hr. Bjørn

Fra : Henrik

Dato : 09-03-04 13:18

Hejsa,

Det lyder spændende - men det findes faktisk allerede... Svar på denne mail
med en mailadresse der er valid og jeg vil vende tilbage til dig.

Med Venlig Hilsen

Henrik

Fra : Niels Henriksen

Dato : 10-03-04 08:46

"Henrik" <henrik@nomail.dk> wrote in message
> [...]
mail
> med en mailadresse der er valid og jeg vil vende tilbage til dig.

10-1 på at det er ACN du snakker om.

--
Niels

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 10-03-04 12:17

"Niels Henriksen" <my.mail.does.not@æwork.dk> skrev i en meddelelse

> 10-1 på at det er ACN du snakker om.

.... og ACN er Multi Level Marketing (MLM), netværksmarketing eller hvad man
nu ønsker at kalde det, så der er alt mulig grund til at passe på!

Fra : Michael Rode

Dato : 10-03-04 13:38

> ... og ACN er Multi Level Marketing (MLM), netværksmarketing eller hvad
man
> nu ønsker at kalde det, så der er alt mulig grund til at passe på!

Der er vel ikke noget i vejen med produktet. Lad nu være med at dømme det
ude bare fordi du ikke kan lide salgsformen.

mvh
michael

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 10-03-04 15:02

"Michael Rode" <klar_snak@hotmail.invalid> skrev i en meddelelse

> Der er vel ikke noget i vejen med produktet. Lad nu være med at dømme det
> ude bare fordi du ikke kan lide salgsformen.

Produktet er sikkert godt nok (de lejer sig vel ind hos en af de store
teleudbydere, som alle andre), men MLM hvor man skal sælge til venner og
bekendte og helst værge dem som "forhandlere" giver ofte problemer.
Desuden har mange (alle?) MLM-koncepter det med at love guld og grønne
skove, hvis man "bare lige investere nogen penge" først. Langt de fleste
oplever desværre kun at få en lang næse.

Jeg vil fastholde at der er alt mulig grund til at passe på!

Fra : Niels Henriksen

Dato : 11-03-04 09:20

"Michael Rode" <klar_snak@hotmail.invalid> wrote in message

> Der er vel ikke noget i vejen med produktet. Lad nu være med at dømme det
> ude bare fordi du ikke kan lide salgsformen.

Produktet er ok. Det er salgsmåden der er det kritiske.

Hvis du nu havde sagt at "ACN laver det på den måde som du ønsker. Kontakt
mig for info", så havde det været til at spise. Her gjorde du det at han
skulle skrive til dig for at få at vide hvad det er for et istedet for at
være åben om det med det samme. Er du da flov over at det er ACN?

Jeg har selv været til et ACN-møde hvor det hurtigt gik over i at hvis jeg
fik nogle af mine venner med, så kunne jeg tjene penge på deres opkald. Jeg
skulle bare lige betale 5.000 for at få lov til det.

--
Niels

Fra : Michael Rode

Dato : 11-03-04 10:28

"Niels Henriksen" <my.mail.does.not@æwork.dk> wrote in message
> [...]
> skulle skrive til dig for at få at vide hvad det er for et istedet for at
> være åben om det med det samme. Er du da flov over at det er ACN?

er ikke flov over at være i ACN - hvorfor skulle jeg være det. I øvrigt er
det ikke mig, men Henrik der har bedt vedkommende om at kontakte ham. Jeg
har altså andet at give mig til end at "fiske" (undskyld udtrykket - men kan
ikke lide metoden) efter kunder/samarbejdspartnere herinde.(sidst nævnte
høre også til i erhverv.direkte-salg) Jeg følger med i gruppen fordi jeg ind
i mellem kan få løst et problem jeg har i min virksomhed, eller når jeg en
sjælden gang kan hjælpe en, som er i tvivl om forskellen på FAS og FOB.

PS. søger i øvrigt ikke efter nogen repræsentanter - fokusere på produktet -
det er det jeg er med for.

mvh
michael