fra Delhi til Katmandu...
Fra : sunsite.dk

Dato : 23-02-04 14:52

er der nogen der ved hvor langt tid det
tager at komme fra New Delhi i Indien til Katmandu...

hvor hurtigt kan man gøre det??...
og hvor hurtigt hvis man skal opleve noget på turen imellem:)?

jeg tænker på bus og lignende... ikke fly

Hilsen Jan Tovgaard

P.s. Håber på mange svar...

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 17:06

"sunsite.dk" <jto@egdatainform.dk> wrote in message
> [...]
>
> hvor hurtigt kan man gøre det??...
> og hvor hurtigt hvis man skal opleve noget på turen imellem:)?
>
> jeg tænker på bus og lignende... ikke fly

Hmm... jeg gjorde selv turen med bus fra Varanasi (en del nord fra Delhi!)
tilbage i 1985. Vi startede ved 8-tiden om morgen og var fremme næste dag
kl. 23.30!
Først kørte vi til Nepals grænse, og hele næste dag gik så med at komme til
Katmandu.
Det var billigt (husker ikke hvor meget), men det var IKKE nogen fornøjelse.
Sæderne i de lokale busser er ikke bygget til folk over 1.60 cm, og de er
proppet til randen med høns og grise m.m. Men meget folkeligt.
Jeg var smadret efter to fulde dage i sådan en bus.
Og ja, jeg fløj ud fra Katmandu

God tur!

Biker-Torben®
www.mc-rejser.dk