Problemer med Java RE 1.4.2-03
Fra : Froggy

Dato : 23-02-04 14:52

Hjælp, efter at jeg har installeret den nye 1.4.2_03 -er det faktisk blevet
umuligt at spille div. java-baserede spil - som på f.eks.
www.komogvind.dk -det virkede fint før, men nu er det blevet så langsomt, at
man næsten falder i søvn mellem hvert museklik...

Jeg blev nødt til at installere Runtime Enviroment i forbindelse med
OpenOffice.

Har jeg gjort noget forkert i forbindelse med installationen?
-eller er der et eller andet sted, jeg kan ændre parametre, så jeg igen kan
hygge mig med et par spil om aftenen?

Froggy

Fra : René Iversen

Dato : 24-02-04 12:31

"Froggy" <froggy@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har jeg gjort noget forkert i forbindelse med installationen?
> -eller er der et eller andet sted, jeg kan ændre parametre, så jeg igen

Nu skriver du ikke noget om OS, men jeg satser på windows. I kontrolpanelet
kan du klikke på java plugin. Under Browser kan du prøve at fjerne kydset ud
for din browser.