Andet multimedie
bentjuul 3670
Programmer/værktøjer til at lave 3D tekst/~
Fra : f00ge

Dato : 23-02-04 13:35

Jeg har rodet lidt med Xara og Swish, og er for dum til Photoshop.

Er der andre newbie-venlige tools til at lave frække effekter på
animerede/ikke animerede 3D text logos osv?

Forslag?

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 23-02-04 18:02

On Mon, 23 Feb 2004 13:34:40 +0100, "f00ge"
<f00ge***REMOVE***@gmx.net> wrote:

>Jeg har rodet lidt med Xara og Swish, og er for dum til Photoshop.
>
>Er der andre newbie-venlige tools til at lave frække effekter på
>animerede/ikke animerede 3D text logos osv?

Ulead Cool 3D er ret nem at have med at gøre. Hent en demo her:
http://www.ulead.com/cool3d/runme.htm

KS

Fra : f00ge

Dato : 23-02-04 23:36

<kelds@ofir.dk> wrote:

> Ulead Cool 3D er ret nem at have med at gøre. Hent en demo her:
> http://www.ulead.com/cool3d/runme.htm

Tak for det.

Andre forslag? :)

Fra : Linnea