Er det normalt ?
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-02-04 13:13

Hej NG.

Jeg startede den 5 Januar med kostomlægningen/motionen, jeg var efterhånden
kommet op på en kampvægt på 119,6 kg, og blev forpustet bare jeg skulle
snøre mine sko :-/

Jeg har til dags dato tabt 9,7 kg, det er jeg som sådan rimelig tilfreds
med, men hvorfor er der så meget forskel på hvad jeg taber om ugen ?.

Min mad er 99% af tiden lavet med opskrifter fra
http://opskrifter.heede.dk/opskrifter/

Jeg går _hver_ dag ½ time, i rimeligt tempo ( ikke power walk) og derudover
cykler jeg 20 minutter ( ca. 10,5 km ) hver anden dag ( motionscykel) og
tager 10 minutter på en stepmaskine + 1 minut på fuld power

Her er mine vægttab uge for uge:

05-01-2004 119,6 119,6
12-01-2004 116,3 -3,3
19-01-2004 114,2 -2,1
26-01-2004 113,5 -0,7
02-02-2004 113,1 -0,4
09-02-2004 110,9 -2,2
16-02-2004 110,4 -0,5
23-02-2004 109,9 -0,5

Hvorfor den store forskel i tab, fra uge til uge ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen