Spørgsmål om plade arbejde
Fra : fraggel

Dato : 23-02-04 12:19

Hello der.
Jeg har lige et spørgsmål ang noget plade arbejde jeg skal have lavet i mine
skærm kasser da de er godt rustne... jeg går udfra man ska skære et godt
stykke af for at sætte et nyt på... jeg har haft i en pladesmed han ville
lave det for 2x5 timer... samt matriale... ergo ca 3k, jeg mener at man må
kunne finde dette billigere... :P

Nogen der har en idé hvor det kan udføres billigt ?

Fra : Max

Dato : 23-02-04 12:50

> Nogen der har en idé hvor det kan udføres billigt ?

Er det incl. lak?

/Max

Fra : Q

Dato : 23-02-04 13:18

"fraggel" <yahoooo@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne finde dette billigere... :P
>
> Nogen der har en idé hvor det kan udføres billigt ?

Nu kender jeg ikke lige omfanget af det arbejde der skal udføres, men vær
obs på at der er mere i det end "bare" at skære det rådne stykke ud og
svejse et nyt i..

Sidst jeg lavede rust i en bil tog det mig ca. 2½ time at skære stykket ud,
skære et nyt stykke, bukke, lave falser, svejse, slibe svejsesøm, spartle,
slibe og grunde Dertil kommer evt. yderligere malerarbejde ( lakering )..

Bemærk at jeg ikke er proff. pladesmed og har ikke det specialværktøj som
din pladesmed måske har..

/peter, som ikke tilbyder at lave rustarbejde på din bil

Fra : fraggel

Dato : 23-02-04 13:14

Nej det uden maling :)