Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Splitte tv-out?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 23-02-04 12:13

Hej,

Findes der en splitter, switch-boks eller ligende til tv-out (altså de runde
stik) - jeg vil gerne have koblet både et tv og en tv-monitor til min PC...
Helst uden synlige kvalitetstab.

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Thomas

Dato : 24-02-04 11:24

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
runde
> stik) - jeg vil gerne have koblet både et tv og en tv-monitor til min
Du skal bare have en T-splitter - ganske almindelig dims til at fordele
antennesignalet ud til 2 fjernsyn
De kan næsten købes overalt, men prøv da din lokale TV-forretning eller en
decideret antennemontør (eller bilka, harald nyborg.....etc)

> Helst uden synlige kvalitetstab.
Tja, det må vist komme an på en prøve.....(lidt tab er der jo altid i en
passiv splitter)

Hilsen Thomas

Fra : Peter Jensen

Dato : 24-02-04 11:46

"Thomas" <ikke@gyldig.invalid> skrev
> Du skal bare have en T-splitter - ganske almindelig dims til at fordele
> antennesignalet ud til 2 fjernsyn
Hvem spurgte om antennesignal ?
Det er tv-out han vil splitte - altså et S-video eller
Compisite signal (begge er runde, så det er lidt
vanskeligt at gennemskue).. det vil jeg gerne se dig få til
at passe i et t-stykke til antennekabel

Hvis det er S-video der skal bruges så har
Sandberg denne "fætter":
http://www.sandberg.it/worldwide/default.asp?file=prod.asp?prod=502-75

Eller en switchbox:
http://www.sandberg.it/worldwide/default.asp?file=prod.asp?prod=502-63

--
Peter J

Fra : Thomas

Dato : 24-02-04 15:57

> Hvis det er S-video der skal bruges så har
> [...]
Jep, og hvis det er antennesignalet, så virker denne her:
http://www.sandberg.net/sandberg/kabler/50458.HTM

Fra : Peter Jensen

Dato : 24-02-04 16:18

"Thomas" <ikke@gyldig.invalid> skrev
> Jep, og hvis det er antennesignalet, så virker denne her:

Yes, det er jeg klar over, men det er det jo netop ikke
Derfor skrev jeg som jeg gjorde.
Jeg kunne ikke lige se hvorfor Rasmus skulle
prakkes sådan en på når nu ikke det var det
han skulle bruge til sit tv-out projekt.
--
Peter J

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 25-02-04 07:19

> Det er tv-out han vil splitte - altså et S-video eller
> Compisite signal (begge er runde, så det er lidt
> vanskeligt at gennemskue).. det

Det er composite. Findes der en tilsvarende boks til det?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-02-04 10:52

> Det er composite. Findes der en tilsvarende boks til det?

Et Phono y-kabel burde kunne gøre tricket:
http://www.sandberg.it/worldwide/default.asp?file=prod.asp?prod=505-24

Der findes også phono switchbokse, men til stereo, hvor duy
så betaler for en masse stik du ikke kommer til at bruge
--
Peter J