Sprog "database"?
Fra : Joergen Ramskov

Dato : 28-11-00 13:54

Jeg har en Java Servlet, hvor det skal være muligt at vælge flere
forskellige sprog (foreløbigt engelsk og dansk, men flere vil sikkert
blive tilføjet senere).

Jeg har tænkt mig at det på "startsiden" skal være muligt at vælge
hvilket sprog man vil benytte, men hvordan laves det smartest?

Hvor skal man have de forskellige oversættelser liggende? Er det
smartest at have dem i en database? Eller kunne XML bruges her? (jeg
kender meget lidt til XML, så det kan godt være jeg er helt forkert på
den...)

/Jørgen Ramskov

Fra : Allan Unnerup

Dato : 28-11-00 15:18

>Jeg har tænkt mig at det på "startsiden" skal være muligt at vælge
>hvilket sprog man vil benytte, men hvordan laves det smartest?

Jeg bruger ResourceBundles, det virker fint.

Allan