Kompatibilitet
Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 23-02-04 08:53

Hej

Vi har følgende side:
www.danwest.de/ferienhauser (siden er tysk, men håber dog i vil hjælpe
alligevel)

Vi har en del tyskere med deres "T-online"- browser (en browser der følger
med, hvis man har t-online som udbyder) eller med en ældre version af
Internet Explorer, som ikke kan se nogle ankomstdatoer ("Ankunftsdatum:").

De datoer der står i feltet "Ankunftsdatum:", bliver dannet ud fra et
javacript. Jeg går ud fra at javascriptet er inkompatibelt med ældre
browsere og nogle nyere browserepå en eller anden måde. Er der nogen der vil
hjælpe med at finde fejlen / fejlene?

Løsningen er leveret af GrafiskHus, som ikke mener der er noget galt med
Javascriptet og som ikke kan hjælpe os videre, før vi får nogle
informationer af dem som har problemet. Da brugerne på vores side er normale
mennesker, har de svært ved at hjælpe os med hvilken windows, browser og
hvilken opsætning de har i deres browser.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Jacob Jørgensen

DanWest Feriehusudlejning A/S

Fra : Søren Berg Glasius

Dato : 23-02-04 09:17

Hej Jacob

To råd:

1. Skift leverandør - de lever klart ikke op til deres opgave.

2. Skift nyhedsgruppe til dk.edb.internet.webdesign.clientside, da dette
spørgsmål omhandler javascript, og denne gruppe omhandler
programmeringssproget Java. Der er STOR forskel.

Fortsat god jagt på en løsning af jeres problem,

MVH
Søren

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 23-02-04 10:04

Hej Søren

> 1. Skift leverandør - de lever klart ikke op til deres opgave.

Er ikke muligt på nuværende tidspunkt, da de er de eneste der kender
løsningen ordentligt.

> 2. Skift nyhedsgruppe til dk.edb.internet.webdesign.clientside, da dette
> spørgsmål omhandler javascript, og denne gruppe omhandler
> programmeringssproget Java. Der er STOR forskel.

Ups, det er jeg ked af. Prøver den anden gruppe. Tak for hjælpen.

Mvh
Jacob

Fra : Michael Banzon

Dato : 23-02-04 10:24

"Jacob Jørgensen" <jacob.joergensen@FJERNdanwest.dk> skrev:
> brugerne på vores side er normale mennesker

Næ! De er tyskere! ;-D

--
Michael Banzon
http://southbound.dk/