Hvad er den værd?
Fra : Rasmus Madsen

Dato : 22-02-04 15:52

Jeg har en cd med kashmir, som jeg ville høre om nogle ved hvad er værd.
Det er følgende:
-----
Test press af "The Good Life" Jeg har fået fat i en ret speciel udgave af
Kashmir's sidste album "The Good Life". Det er en testpress cd fra Whitfield
Street Mastering Studios. På det tilhørende albumsleeve står der "Not for
production".
-----
Mange glade hilsner fra Rasmus

Fra : Thomas

Dato : 22-02-04 16:14

"Rasmus Madsen" <kafferasmus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Whitfield
> Street Mastering Studios. På det tilhørende albumsleeve står der "Not for

Der er ikke nogen faste priser på den slags ting...
Der findes ikke nogen prisliste, eller faste takster for de enkelte CD'er.
Jeg har selvsamme CD stående i min reol. Og den gav jeg vist 4-500 kroner
for i sin tid...

Man kan jo som hovedregel sige, at tingene er det værd folk vil give for
dem.
Hvis det maximale du bliver budt for den, er 200 kroner, er den det værd.
Men hvis du istedet bliver budt 2000 er den det værd....

Der har været en eller to af dem oppe at vende til en auktion inde på
Kashmir-lounge.com - Jeg lagde ikke lige mærke til hvad de blev solgt
for. Men mon ikke det har været et sted omkring 4-600 kroner..

Mvh. Thomas Elbo