Kyllingbryst, karry, ris
Fra : Olle

Dato : 22-02-04 12:14

Hvad kan jeg lave med bl.a. disse ting (nu ikke alt for svært)

Olle

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-02-04 12:27

Olle wrote:
> Hvad kan jeg lave med bl.a. disse ting (nu ikke alt for svært)

Du kan lave alverdens ting. Jeg ville nok skære kyllingebrystet i 1 cm
strimler og marinere dem i soya og brun farin, skære porre, peberfrugt,
gulerødder i tynde stikker, rive et par cm ingefær, varme fedtstof,
tilsætte karry, stege kødet, sæt grøntsagerne til og steg til de er
færdige men stadig sprøde. Kan varieres i det uendelige.

/David

Fra : bornholmkt

Dato : 23-02-04 17:17

"Olle" skrev d. 22-02-04 12:14 dette indlæg :
> Hvad kan jeg lave med bl.a. disse ting (nu ikke alt for svært)
>
> Olle
>
> hej Olle du kan også gøre følgende: Kog risen og skær kyllingekød i
strimler. Varm lidt olie på panden, tilsæt karry samt lidt salt og svits
kyllingestrimlerne heri. Når de er stegte under omrøring tilsæt ris of
steg den med. Smager dejligt med chutney, skivede bananer, kokos og
rosiner til. vh bornholmkt

http://www.kandu.dk/