Kill Bill
Fra : Mr. L.A.

Dato : 22-02-04 14:07

Hej Ng

Hva hedder den sang, som bliver synget i starten af filmen, hvor der er en
dame der synger, og siger Bang Bang,???

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-02-04 14:08

Hej!

"Mr. L.A." wrote:

> Hva hedder den sang, som bliver synget i starten af filmen, hvor der er en
> dame der synger, og siger Bang Bang,???

Lær lige at bruge Google inden du spørger, ok?

Søg på:

kill bill bang bang theme

og du vil få _massere_ af hits hvor sangen og kunstneren er nævnt :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Taba

Dato : 22-02-04 14:58

Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down)

/Taba

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-02-04 15:48

Hej!

Taba wrote:

> Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down)

Og nu lærer "Mr. LA." så ikke at bruge Google - tak...

Iøvrigt så svarer du på _mit_ indlæg og jeg ved allerede godt hvad sangen hedder

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-02-04 16:43

> Og nu lærer "Mr. LA." så ikke at bruge Google - tak...

nu har jeg snart læst tusinde gange i forskellige ng'ere "Brug dog Google
inden du spørger" - betyder det virkeligt så meget? - bryder folk nogen
regler for brug af ng ved at spørge uden først at tjekke google?
er det ikke ligegyldigt om folk spørger? - javist - google giver svar på en
masse, men ofte får vi da nogle interessante debatter igang og det er da
fedt.... bare lige en tanke.
--
sniper_Nolight (som osse spørger indimellem uden at tjekke google)

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-02-04 16:57

Hej!

sniper_Nolight wrote:

> [...]
> masse, men ofte får vi da nogle interessante debatter igang og det er da

Tja, det bidrager jo også til spørgsmål som er besvaret 1000 gange tidligere,
når folk ikke søger i f.eks. GoogleGroups. Jeg synes folk burde være liiidt mere
tilbøjelige til at Google inden de ulejliger andre - som ofte bruger (ja, tænk!)
Google for at finde svarene til dem...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : MP Jakobsen

Dato : 22-02-04 17:09

On Sun, 22 Feb 2004 16:56:44 +0100, Kim Voss Schrader wrote:

> [...]
> tilbøjelige til at Google inden de ulejliger andre - som ofte bruger (ja, tænk!)

Jeg er nu enig med Sniper. Hvis alle folk finder deres svar andre steder,
dør det meste (ikke det hele) af idéen med disse ng'er. Og at der er lidt
liv herinde skader da ikke nogen voldsomt. Med mindre man er bekymret for
båndbredden... eller der tager jeg måske fejl?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-02-04 17:52

> [...]
liiidt mere
> tilbøjelige til at Google inden de ulejliger andre - som ofte bruger (ja,

jeg er med på hvad du mener, men umiddelbart kan jeg ikke se det store
problem idet - tværtimod - desuden kan mange mennesker godt lide at læse på
dansk - ikke alle er måske super velbevandrede i det engelske sprog som det
meste af nettet jo er - jeg er da glad for at kunne hjælpe andre herinde
uanset om jeg ved det på forhånd eller sender dem et link - hvis jeg ikke
kender et svar eller på anden måde kan hjælpe, lader jeg bare indlægget
være, men at fortælle andre hvad de børe gøre inden de spørger det vil jeg
nu ikke, da de ikke bryder nogle regler eller træder nogen over tæerne.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 23-02-04 11:12

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
liiidt mere
> tilbøjelige til at Google inden de ulejliger andre - som ofte bruger (ja,

Det kunne ikke tænktes at man så bare lod være med at svare, hvis man mente
folk selv kunne finde svaret. Jeg kan heller ikke se der er det store
problem i at stille den slags spørgsmål her. Kan man ikke svare på det uden
at skulle ud og Google selv, så kan man da bare lade være...og så meget
båndbredde fylder den slags spørgsmål da heller ikke.

Mvh. Brian

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 25-02-04 18:14

Kim Voss Schrader's utterance expressed in

> [...]
> burde være liiidt mere tilbøjelige til at Google inden de ulejliger
> andre - som ofte bruger (ja, tænk!) Google for at finde svarene til

Jeg må indrømme at jeg kun googler rundt efter et
svar hvis det virkelig er et spm. der tænder mig.
Ellers svarer jeg kun folk hvis det er noget jeg
ved på stående fod - jeg _spilder_ altså ikke tid
med at finde svarene.

Så medmindre det er 100% debile spm. så synes jeg
det er ok de kommer engang imellem - så kan vi jo
holde vores "viden" up-to-date ;)

hilsner!
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Taba

Dato : 22-02-04 17:44

> Og nu lærer "Mr. LA." så ikke at bruge Google - tak...

Så giv ham et one-on-one kursus i "Teach Youself Google in 21 Days"

> Iøvrigt så svarer du på _mit_ indlæg og jeg ved allerede godt hvad sangen
hedder

Yep, det ved jeg godt, og de havde den ønsket effekt "hr. politibetjent"

/Taba

Fra : Taba

Dato : 22-02-04 18:48

> Yep, det ved jeg godt, og de havde den ønsket effekt "hr. politibetjent"

Der skulle stå "...og den havde den...."

My bad

/Taba