Vaccinationer, hvilke ?
Fra : Pedersen

Dato : 22-02-04 22:32

Hej.

Skal til Egypten i næste måned på 1 uges charterferie.

Hvilke sider skal man ind på for at se hvilke vaccinationer man evt. skal
tage ?

Nogle som ved hvad man skal have ?

Mvh Tim

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 22-02-04 22:58

Hej

Prøv www.vaccination.dk
Mvh

Mads Vestergaard

Fra : mj

Dato : 22-02-04 23:06

http://www.rejsefeber.dk/health/redesign.cgi?next_page=/land/afrika/

Fra : Pedersen

Dato : 22-02-04 23:52

Tak til jer.

De var lige sådan nogle sider jeg manglede..

Tim

Fra : bj

Dato : 23-02-04 17:57

Eller statens seruminstitut ville nok være det mest opplagte....deres
web-adr. kan jeg ikke lige huske men lav en søgning og du vil finde den

bj

Fra : Hanric

Dato : 24-02-04 20:14

Europaeiske forsikring har et rigtig god web-site, hvor du ogsaa kan se hvor
du kan blive vaccineret...

God tur!