Sevilla og Cordoba
Fra : Peter Lyngse

Dato : 22-02-04 15:39

Kan nogen anbefale hotel i Sevilla og Cordoba i Juli.Pris max 100? for fire
personer i to dobbeltværelser eller et firedobbelt.

I/nær centrum. Meget gerne med pool (to frenge på 13 og 15) eller i det
mindste med balkon/have/gård, og mulighed for at parkere.

Vi bor helllere på gouesthouse aht stemningen, men så kniber det vel med den
pool som drengene så gerne vil have.

Fra : Jesper Povlsen

Dato : 22-02-04 16:45

Jeg har selv været i Sevilla flere gange da det er en meget spændende by.
Prisen for overnatning på simple hoteller, men samtidig meget hyggelige
hoteller, ligger på ca. 100 kr. pr. person. Derfor må i enten sænke jeres
forventninger til overnatning, eller forvente at spendere flere penge for at
opnå det ønskede.
Du skriver også at i skal afsted i juli, det betyder at i især i Sevilla vil
blive mødt af en ekstrem varme, hvilket gør air-condiction til et must.

Mvh Jesper

Fra : Peter Lyngse

Dato : 23-02-04 17:19

Undskyld - jeg prøvede at skrive 100 ? (euro) for fire.

Peter Lyngse

Fra : Maiken Hejnfelt

Dato : 27-02-04 12:33

Hej Peter

Det er rigtigt at der er ekstremt varmt i Sevilla i juli, så jeg vil også
anbefale at I vælger værelse med aircon.

Se iøvirgt følende sider for hoteller:
http://www.andalucia.com/cities/seville/plazadeespana.htm
http://www.1stsevillahotels.com/nh_plaza_de_armas.html

Håber I får en god tur.