Speedfight1 LC Drypper kølervædske
Fra : Torben Lynnerup

Dato : 22-02-04 15:39

Hej i gruppen...
Jeg har netop startet min scooter efter at den har stået stille i laang tid.
Den havde dryppet noget benzin, men det stoppede af sig selv efter at den
har været startet. Så det har nok været svømmeren der sad fast.
Nu er den begyndt at dryppe med kølervædske. Det kommer ud nederst til
venstre på dækslet til vandpumpen. Der sidder en plastic-flap hvor det
drypper fra. Det ser ud som om der mangler en bolt i denne flap, men inde i
hullet er der en fjederpåvirket. Hvad mon det er? Kan det være en
overtryksventil? Har i nogen ide om hvad der kan være galt. Det drypper kun
når motoren går.

mvh Torben...

Fra : Hekto

Dato : 22-02-04 18:44

In article <c1aeub$q22$1@sunsite.dk>,
torben.lynnerupFJERN@LIGEmail.DETTEdk says...
> [...]
> hullet er der en fjederpåvirket. Hvad mon det er? Kan det være en
> overtryksventil? Har i nogen ide om hvad der kan være galt. Det drypper kun

Det er ikke en ventil. Sidder der ikke en skrue tilsvarende i den anden
side?
Så er det bare at sætte en ny i.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Torben Lynnerup

Dato : 22-02-04 20:00

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message

> Det er ikke en ventil. Sidder der ikke en skrue tilsvarende i den anden
> side?
> Så er det bare at sætte en ny i.
> --
> /Hekto

De andre skruer der holder dækslet til pumpen er sat i forfra. Dette hul går
bagfra. I øvrigt er der ikke noget gevind.
Jeg må nok tømme vandet af og adskille.

mvh Torben.

Fra : Torben Lynnerup

Dato : 22-02-04 20:02

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
> Det er ikke en ventil. Sidder der ikke en skrue tilsvarende i den anden
> [...]

Og tak for hurtigt svar

mvh Torben...