NOx-anlæg: der er knald på læggehønen.
Fra : Møller

Dato : 22-02-04 16:46

Fra : Kenneth Rugaard aka ~

Dato : 22-02-04 22:28

"Møller" <eam@son.dk> wrote in news:4038cedc$0$55930
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> http://bt.no/lokalt/bergen/article236658

Ja hvad kan man så lære af det. Tror nok føreren ikke skal regne med
han får lov at beholde pappet så længe mere. Og tror også der vanker en
lille bøde.

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 22-02-04 23:47

> Ja hvad kan man så lære af det. Tror nok føreren ikke skal regne med
> han får lov at beholde pappet så længe mere. Og tror også der vanker en
> lille bøde.

Jeg hyggede mig mere over det norske , ....han sprøjtede med "lystgas", den
er sku for go'.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-02-04 08:05

Kenneth Rugaard aka Apollo14 wrote:
> [...]
>

> Ja hvad kan man så lære af det. Tror nok føreren ikke skal regne med
> han får lov at beholde pappet så længe mere. Og tror også der vanker en

Det er da ikke for ingenting af forsikringsfyrene skyer 320'ere som
pesten.

Hmmm bimmer320 i to ord: 'udkn*ppet grønthandlerslæde'

Hold da op en narrehat.

--
Roberto Saldo

Fra : Møller

Dato : 23-02-04 11:24

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> wrote in message

> Det er da ikke for ingenting af forsikringsfyrene skyer 320'ere som
> pesten.
>
> Hmmm bimmer320 i to ord: 'udkn*ppet grønthandlerslæde'
>
> Hold da op en narrehat.

Der er flere 'udkn*ppet grønthandlerslæde' der er sænket, så de kan bruges
som grønthøster , men de oser, så grønsagerne bliver lidt sorte eller var
det "orange"
Her i byen fik vi en ny grønthandler med 320, 14 dage sener fik han besøg af
T&S, lokalpolitiet og sundhedsmyndighederne:
- manglede virksomhedsregistrering
- havde mange drikkevare med "polsk" indhold
- varer med overskredet udløbsdato.
- havde hele familien på besøg, (de fyldte godt på parkeringspladsen med
deres "socialbiler" de fik overførselsindkomst to steder fra: kommunen og
grønthandleren,
- der blev rejs sigtelse for socialbedrageri mod 4.
- butikken lukket i 14 dage, medens man havde samtale med myndigheder og
gjorde rent, samt fik fjernet overskudslageret læs: varer der var op til at
1 år for gamle, hvor dan det kan lade sig gøre i en forretning der havde
været åben i 14 dage er et stort ? for mig.

Jeg har ikke skrevet hvilken etnisk baggrund de har, men umiddelbar at se og
høre var det ikke etniske grønlændere
--
Møller

Fra : Møller

Dato : 23-02-04 11:10

"Kenneth Rugaard aka Apollo14" <mail@NOSPAMkenneth-rugaard.dk> wrote in
message news:Xns9497E4883D081mailkennethrugaarddk@62.243.74.162...
> [...]
>
> Ja hvad kan man så lære af det. Tror nok føreren ikke skal regne med
> han får lov at beholde pappet så længe mere. Og tror også der vanker en

Det var også min tanke.
Dragstere holdes jo også på bane.
Så han har nok "fejljusteret" sit anlæg en smule
Men det sker jo også på mange andre måder, hvis man ved hvad man har med at
gøre kan man komme langt
--
Møller