Ville du købe en bil med denne skramme?
Fra : Brizz

Dato : 22-02-04 12:28

Som tidligere nævnt fik jeg jo en skramme på forskærmen men den bliver
fikset af forsikringen. Men jeg er jo også igang med at sælge bilen da jeg
har købt en ny. Ved bare ikke om jeg ville købe en bil med en sådan skramme?
hvorfor ved jeg egentlig ikke. Men ville du?
Kig under "Uheld på bil" på min hjemmeside for billede
Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-02-04 12:36

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev :

>Men ville du?

måske , måske ikke - der er ting der er af noget større betydning en
den skramme.

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Mogens...

Dato : 22-02-04 12:55

On Sun, 22 Feb 2004 12:27:41 +0100, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>Men ville du?

Folk går efter devisen: Jo dyrere bil -> færre fejl -> jo nemmere at
sælge. Ikke mindst uden afslag.

En mulig køber til din bil vil efter al sandsynlighed og erfaring at
dømme forsøge at presse dig forholdsvis meget ned i pris (ift. skadens
egentlige pris). Jég ville i alt fald

Du står dig nok økonomisk bedst ved at lade chipsaway klare ærterne -
inden salget - for dig. Dét afhænger dog af dine salgsmæssige evner :)

/Mogens

Fra : Mogens...

Dato : 22-02-04 12:59

On Sun, 22 Feb 2004 12:54:56 +0100, Mogens...
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Folk går efter devisen: Jo dyrere bil -> færre fejl -> jo nemmere at
>sælge. Ikke mindst uden afslag.

Der mangler et "jo" -> jo færre fejl.

Jeg ved jo ikke, hvad din bil koster, men er det en nyere Passat til
et par hundrede tusinde, vil det for den nye ejer være at sammenligne
med et for andre nyvognskøb. Derfor vil han da helst kunne præsentere
bilen for kone, børn og naboer uden fejl (ikke noget med at der skal
liiige laves det og det). Det er de færreste, der kan overskue at
skulle reparere på en så dyr bil, IMO - de undgår den simpelthen.

/Mogens

Fra : Brizz

Dato : 22-02-04 13:01

> [...]
> liiige laves det og det). Det er de færreste, der kan overskue at
> skulle reparere på en så dyr bil, IMO - de undgår den simpelthen.

Har sat den til salg for 90.000 svenske og er villig til at gå ned til
80.000 (men sig det ikke til nogen)
Men har kun haft 1 henvendelse på den og han ville give 50.000 skr.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....nu med billeder af den nye bil

Fra : Mogens...

Dato : 22-02-04 13:07

On Sun, 22 Feb 2004 13:01:20 +0100, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>Har sat den til salg for 90.000 svenske og er villig til at gå ned til
>80.000 (men sig det ikke til nogen)
>Men har kun haft 1 henvendelse på den og han ville give 50.000 skr.

Tja' -> www.bytbil.com

/Mogens

Fra : Brizz

Dato : 22-02-04 13:13

> Tja' -> www.bytbil.com

Har suget den til mig men det er kun forhandlere og privat vil jeg mene at
jeg godt kunne få ihvertfald 80000 for den.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....nu med billeder af den nye Passat

Fra : Allan Møller

Dato : 22-02-04 14:10

> Har sat den til salg for 90.000 svenske og er villig til at gå ned til
> 80.000 (men sig det ikke til nogen)
> Men har kun haft 1 henvendelse på den og han ville give 50.000 skr.

Så må jeg jo gå ud fra at du bor i Sverige Hvorhenne af ?
Bor selv i Oxie og går og kigger på Passat for tiden.

Hvad har den kørt ?
Og du er jo villig til at sælge for 80.000 Sv.Kr

Mvh. Allan

Fra : Brizz

Dato : 22-02-04 14:16

> Så må jeg jo gå ud fra at du bor i Sverige Hvorhenne af ?
> Bor selv i Oxie og går og kigger på Passat for tiden.

Ja det gør jeg... Bor lige ved Nobel torget...

> Hvad har den kørt ?
> Og du er jo villig til at sælge for 80.000 Sv.Kr

Send mig en mail på bil@SPAMSTOPPERgronaerten.dk

Mvh Brian
---

Fra : Brizz

Dato : 22-02-04 13:00

> [...]
>
> Du står dig nok økonomisk bedst ved at lade chipsaway klare ærterne -
> inden salget - for dig. Dét afhænger dog af dine salgsmæssige evner :)

Det bliver VW der laver den og jeg får en lejebil gratis af hendes
forsikring. Så intet problem der. Ville bare gerne have den solgt inden
næste uges udgang for der skal den nye bil betales..og det ville dælme være
rart med de penge fra den gamle bil.

Mvh Brian
---

Fra : Mogens...

Dato : 22-02-04 13:02

On Sun, 22 Feb 2004 12:59:56 +0100, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

> [...]
>næste uges udgang for der skal den nye bil betales..og det ville dælme være

Nåh - jeg vidste ikke der var en skadevolder (har ikke læst alle 1.000
postings endnu efter min tur til Stuttgart). Så er det jo bare at sige
dét ifm. handlen. Men en handel vil være lidt tynget af det, IMO

/Mogens

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 22-02-04 13:13

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message
> [...]
skramme?
> hvorfor ved jeg egentlig ikke. Men ville du?
> Kig under "Uheld på bil" på min hjemmeside for billede

Hvad man ikke ser, har man ikke ondt af !
Jeg tror du meget nemmere vil kunne få en fornuftig handel igennem hvis du
venter til forsikrinsskaden er repareret.
Med en forholdsvis standardvare ville jeg som køber lynhurtigt gå videre til
næste eksemplar når jeg så den skade.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : hamselv

Dato : 23-02-04 00:22

Skaden har jo ikke en skid betydning

selve skaden kunne laves på 2-3 timer

skader på kunststof (kofanger) er ubetydelige

--
VH
Flemming