OT: Christopher Walken
Fra : Per Madsen

Dato : 22-02-04 22:32

Manden er 61...ganske godt gået...selvom han vist har haft en stand-in i
et par scener eller to:

http://www.astralwerks.com/fbs/woc/

....kan man gemme en sådan stream?

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Morten Lind

Dato : 22-02-04 22:44

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Manden er 61...ganske godt gået...selvom han vist har haft en stand-in i
> et par scener eller to:
>
> http://www.astralwerks.com/fbs/woc/
>
> ...kan man gemme en sådan stream?

Årh Per - det kan du og jeg da også gøre..

QuickTime siger "unsupported destination"? og RealPlayer gemmer
ikke....så deeeeeet?

M.

Fra : Per Madsen

Dato : 22-02-04 23:22

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Årh Per - det kan du og jeg da også gøre..

Også når vi er 61?...jeg håber

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-02-04 00:25

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Også når vi er 61?...jeg håber

Den er ellers god. Er det fra en film, eller er det en musikvideo?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 23-02-04 00:47

> Er det fra en film, eller er det en musikvideo?

Mon ikke det er en Fat Boy Slim musikvideo?

--
Mvh Martin
| mailto://mb(snabel-a)talent.dk | AIM://mbredthauer |

Fra : Peter Kiil

Dato : 23-02-04 00:52

Henrik Münster - henrik@muenster.dk on 23/02/04 0:25 wrote:

> Den er ellers god. Er det fra en film, eller er det en musikvideo?

Det er en FatBoySlim musikvideo lavet af supermanden Spike Jonze.
--
/peter

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-02-04 01:45

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> Det er en FatBoySlim musikvideo lavet af supermanden Spike Jonze.

Det er i hvert fald en original idé. Jeg tror nu, der er brugt stand-in
nogle steder. Cristopher Walken kan vist ikke flyve i virkeligheden. Det
sker også flere gange, at et spring sluttes af med, at han lander foran
kameraet og dykker ned i knæ for at afbøde landingen, hovrefter han
rejser sig op foran kameraet. Idet han dykker ned og udenfor billedet,
kan man let stoppe kameraet og bytte en stand-in ud med den ægte vare.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 23-02-04 11:05

permandREMOVETHIS@cool.dk (Per Madsen) writes:
> Manden er 61...ganske godt gået...selvom han vist har haft en stand-in i
> et par scener eller to:
>
> http://www.astralwerks.com/fbs/woc/
>
> ...kan man gemme en sådan stream?

Jepper:

mplayer -dumpfile gutter.wmv -dumpstream "mms://gwmod10.streamos.com/wm10/67/df/67dfe0518e1cb16d065856a17ccdf22d-3fbd66b5.asf?ts=1077530208&ttl=300&cs=8BB43F690A9B1D4FAA4F5861E2C6436104F3712A"

OK - den linie bliver nok hærget... :-/

--
Jesper
http://www.veloce.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-02-04 11:32

<jesper@FJERNveloce.dk> wrote:

> [...]
> bd66b5.asf?ts=1077530208&ttl=300&cs=8BB43F690A9B1D4FAA4F5861E2C6436104F371

Jamen, hvordan får man den downloadet? Og hvis du har et direkte link,
har du så ikke et til den store udgave? Hvis man går ind på den
almindelige forside hos Astralwerks og klikker sig frem, ser det ud til,
at videoerne er fjernet.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 23-02-04 11:41

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> [...]
> har du så ikke et til den store udgave? Hvis man går ind på den
> almindelige forside hos Astralwerks og klikker sig frem, ser det ud til,

Det givne link skulle gerne lave en fil deer hedder "gutter.wmv" . Det
tager selvfølgelig sin tid Det givne link peger vist på den store
udgave. Det er da lykkedes mig at få en på disk Og for mig er
videoerne der staig - har lige checket...

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-02-04 11:54

> [...]

> udgave. Det er da lykkedes mig at få en på disk Og for mig er
> videoerne der staig - har lige checket...

Aha. Jeg har lige hentet mplayer i OS X-version. Den kan ikke betjenes
fra terminalen. Mon ikke, det er det, der er galt?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Holm

Dato : 23-02-04 12:19

> Aha. Jeg har lige hentet mplayer i OS X-version. Den kan ikke betjenes
> fra terminalen. Mon ikke, det er det, der er galt?

ja æv, jeg kan heller ikke gemme den :(
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Jacob Toxwenius

Dato : 23-02-04 13:57

In article <1g9lzig.s86sla11hmeywN%michael.holm@anthro.ku.dk>,
michael.holm@anthro.ku.dk (Michael Holm) wrote:

> ja æv, jeg kan heller ikke gemme den :(

....Kig lidt med Eetee eller Poisoned, den kan sikkert findes som .mpg :)

Mvh
Jacob

--
....Very Well! I shall welease Bwian!!!

Fra : Morten

Dato : 23-02-04 13:55

> Aha. Jeg har lige hentet mplayer i OS X-version. Den kan ikke betjenes
> fra terminalen. Mon ikke, det er det, der er galt?

jo med lidt snilde...

open -a sti_til/MPlayer\ OS\ X\ 2.app/Contents/MacOS/MPlayer\ OS\ X\ 2
-den_option_jepser anførte

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Morten

Dato : 23-02-04 13:59

> Aha. Jeg har lige hentet mplayer i OS X-version. Den kan ikke betjenes
> fra terminalen. Mon ikke, det er det, der er galt?

fejl...

sådan:

fulde_sti_til_Mplayer-osx-2/MPlayer\ OS\ X\ 2.app/Contents/Resources/mplayer.app/Contents/MacOS/mplayer -den_noption_jesper_anførte

Fra : Michael Holm

Dato : 24-02-04 14:17

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> fejl...
>
> sådan:
>
> fulde_sti_til_Mplayer-osx-2/MPlayer\ OS\ X\ 2.app/Contents/Resources/
>mplayer.app/Contents/MacOS/mplayer -den_noption_jesper_anførte

hmmm nu har jeg prøvet:
/Applications/MyApps/MPlayer\ OS\ X\ 2.app/Contents/MacOS/MPlayer\ OS\
X\ 2 -dumpfile gutter.wmv -dumpstream
"mms://gwmod10.streamos.com/wm10/67/df/67dfe0518e1cb16d065856a17ccdf22d-
3fbd66b5.asf?ts=1077530208&ttl=300&cs=8BB43F690A9B1D4FAA4F5861E2C6436104
F3712A"

og det eneste der sker er at mPlayer åbner :((
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - skal du rejse? http://www.danfae.dk

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 23-02-04 13:37

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Aha. Jeg har lige hentet mplayer i OS X-version. Den kan ikke betjenes
> fra terminalen. Mon ikke, det er det, der er galt?

Nå - ja øv.... Et bud kunne være at din shell (i terminalen) ikke har
mplayer i stien? Hvad er fejlmeddelelsen?

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 24-02-04 15:34

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Manden er 61...ganske godt gået...selvom han vist har haft en stand-in i
> [...]

Kan det lade sig gøre med Snapz Pro X ?:

Snapz Pro X makes short work of ... archiving streaming video, and
anything else you can think of.

<http://www.ambrosiasw.com/utilities/snapzprox/>

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Per Madsen

Dato : 24-02-04 17:34

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Kan det lade sig gøre med Snapz Pro X ?:
>
> Snapz Pro X makes short work of ... archiving streaming video, and
> [...]

Er desværre bange for det er for stor en mundfuld for min 500 mHz iMac
DV SE...men..Det skal da prøves

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-02-04 11:27

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Manden er 61...ganske godt gået...selvom han vist har haft en stand-in i
> et par scener eller to:
>
> http://www.astralwerks.com/fbs/woc/

Det lader til, at Christopher Walken er en ganske habil danser, og at
han har mange talenter:

<http://www.ojai.net/swanson/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-02-04 11:30

> Det lader til, at Christopher Walken er en ganske habil danser, og at
> han har mange talenter:
>
> <http://www.ojai.net/swanson/>

Og musikvideoen, som jeg ignorant overhovedet ikke kendte, er åbenbart
også ret berømt:

<http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/music/1951469.stm>
--
Henrik Münster