Sprogforvitring;-)
Fra : Morten Lind

Dato : 22-02-04 20:03

God aften

I relation til tidligere diskussioner omkring kunsten udi det danske
sprog, har jeg lige hørt prins Henrik i fjernsynet.

Han er dygtig. Han dyrker druer. Og han optimiserer dem.

Hej fra
Morten, der nøjes med at optimere, men jeg er jo heller ikke kongelig,
og prinsen har måske slet ikke en Mac?(øh, lidt T, ikke?)

Fra : Lone Schmidt

Dato : 23-02-04 12:01

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> [...]
> Morten, der nøjes med at optimere, men jeg er jo heller ikke kongelig,
> og prinsen har måske slet ikke en Mac?(øh, lidt T, ikke?)

Hej Morten

Godt nok er du ikke kongelig, men når du står i din oil coat frakke og
med dit cigaretrør, ligner du umiskendeligt een, der skal på jagt med
prins Henrik!

Ku´sgu´ikke la´vær´!!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Morten Lind

Dato : 23-02-04 13:25

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
>
> Godt nok er du ikke kongelig, men når du står i din oil coat frakke og
> med dit cigaretrør, ligner du umiskendeligt een, der skal på jagt med

Jamen - det skal jeg jo også, søde Lone Jeg har bare ikke liige fået
bestilt tid*GG*

Så skal du glæde dig til tiden, hvor jeg lufter mine hatte
M.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 25-02-04 19:54

> [...]

> bestilt tid*GG*
>
> Så skal du glæde dig til tiden, hvor jeg lufter mine hatte
Det kan jeg love dig at jeg osse gør, Morten Og forventer da at vi
inden længe sidder på en terrasse, og nyder en kold pils sammen! ))

Kom i tanke om at det vist hedder oil skin, har engang for mange år
siden prøvet een, men det så ikke godt ud, jeg druknede lidt
Nu har jeg tabt mig, så det kan være at de passer meget bedre nu, hvad
koster sådan en fætter?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 25-02-04 20:42

> Det kan jeg love dig at jeg osse gør, Morten Og forventer da at vi
> inden længe sidder på en terrasse, og nyder en kold pils sammen! ))

iTerrace.
Sku jeg følge mig omtalt her

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Lone Schmidt

Dato : 26-02-04 02:37

> iTerrace.
> Sku jeg følge mig omtalt her
>
> /Preben

Hej kære Preben

Ja, gu´sku´du så! Det er jo din terrasse jeg har tænkt mig
at vi skal invaderer!
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 23-02-04 12:09

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Han er dygtig. Han dyrker druer. Og han optimiserer dem.

Det er en vanskelig sammetrækning af optimere og optimist og er sikkert
ganske godt dækkende for hans produkter.

Selv er jeg meget træt af de nye reklame ord som ender på 'hed': Nu med
større/bedre tørhed, renhed, glansfuldhed og sikkert flere som jeg
lykkeligvis har glemt.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Morten Lind

Dato : 23-02-04 13:25

> [...]
>
> Selv er jeg meget træt af de nye reklame ord som ender på 'hed': Nu med
> større/bedre tørhed, renhed, glansfuldhed og sikkert flere som jeg

Hæ, enig
M.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 25-02-04 23:58

> [...]
>
> Selv er jeg meget træt af de nye reklame ord som ender på 'hed': Nu med
> større/bedre tørhed, renhed, glansfuldhed og sikkert flere som jeg

Glemsomhed ?!

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling