movie_clip
Fra : Claus G.

Dato : 22-02-04 19:22

Hej
Ny i flash. Hvordan er det lige man indsætter et movie_clip på et layer i en
flashfilm??
Mvh Claus G

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-04 00:09

Den Sun, 22 Feb 2004 19:21:40 +0100, "Claus G."
<gabriel@xxxdesign-text.dk> skrev noget i retning af:

>Hej
>Ny i flash. Hvordan er det lige man indsætter et movie_clip på et layer i en
>flashfilm??
>Mvh Claus G

1: hvis du allerede har et MC i dit library, kan du bare trække den
ind i dit layer...

2: tryk F8 derved får du muligheden for at lave et MC fra bunden

2: du kan f.eks. lave en F8 på et stykke grafik, derved kan du
konvertere den til et MC, som du så har i dit layer... er det det du
mener ???

MvH
- jannik

Fra : Claus G.

Dato : 23-02-04 09:19

<Jannik> skrev i en meddelelse

> 1: hvis du allerede har et MC i dit library, kan du bare trække den
> ind i dit layer...
>
> MvH
> - jannik

Tak ja selvfølgelig, jeg havde prøvet at trække den op i tidslinien. Mvh
Claus G