Blaa Ballon - Jorgen Ingeman?
Fra : Ben Mikkelsen

Dato : 21-02-04 20:53

Onskyld fordig mit Dansk er ikke saa godt. Jeg hvil sporet begge i Dansk
or Engelsk.

Jeg prover og findet lyrics or melodiet til en gamle Dansk sang - "Jeg vil
havet et Blaa Ballon" som jeg trovet hvad lavet fra Jorgen Ingeman. Vi
prover er goret et surf cover om den for mit broers fodselsdag.

Hi - sorry for my terrible Danish. I'm trying to find the lyrics and melody
for an old Danish song (mid-60's?) called "Jeg vil ha' et Blaa Ballon" that
I think was done by Jorgen Ingeman. I want my band to do a surf cover of
it as a present for my brother's 40th birthday as it was his favourite song
as a kid in Kobenhavn.

Any help would be appreciated!

Tusinde tak,
B. Mikkelsen

Fra : Johnny Bonde

Dato : 23-02-04 01:12

Værsgo her er teksten, jeg kan sælge dig en midifil for kr 60 mvh Johnny

Min ballon (toy ballons)

Forspil

Jeg vil ha en stor ballon
en af dem med sjov facon,
en med hat og næse på,
og den skal være blå.

Den skal være flot og dyr,
vær' et rigtigt eventyr,
flyve over land og skov,
hvis jeg vil gi den lov.

Midt i tivoli står der en hyggelig mand,
han sælger alle de balloner som han kan.
Der er gule og grønne og store og små,
jeg ønsker jeg ku få den store blå.

Jeg vil ha en stor ballon
en af dem med sjov facon,
en med hat og næse på,
og den skal være blå.

Instrumentalt 2 Vers

[...]

den skal være blå.
den skal være blå.

Fra : Ben Mikkelsen

Dato : 23-02-04 04:38

Tak til alt som hjaelpet - I'll post a link to our cover when it's done