Hvilken campingtrækker?
Fra : Ukendt

Dato : 21-02-04 18:25

Vi vil gerne skifte vores bil ud - hvad vil i foreslå som campingtrækker
(1200 kg)?

Pris: 175.000-250.000 kr.

Gerne stationcar.
Gerne langt på literen (diesel eller benzin).
Plads til mindst 5 personer.
Max 10 år gammel.
Max 120.000 km på tælleren.

??

Fra : Søren Christensen

Dato : 21-02-04 17:43

"Ole Kristiansen" <ole_kSNABELApost10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Vi vil gerne skifte vores bil ud - hvad vil i foreslå som campingtrækker
> (1200 kg)?
>
> Pris: 175.000-250.000 kr.
>
> Gerne stationcar.
> Gerne langt på literen (diesel eller benzin).
> Plads til mindst 5 personer.
> Max 10 år gammel.
> Max 120.000 km på tælleren.

Passat Tdi årgang 99 eller lign evt...

Venligst

Fra : Søren Christensen

Dato : 21-02-04 17:53

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:40378a9f$0$27437$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Passat Tdi årgang 99 eller lign evt...

Måske nok en årgang 00... I bilbasen er der den her til 250000kr...
http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=51400541&page=4

Venligst

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-04 19:04

> Måske nok en årgang 00... I bilbasen er der den her til 250000kr...
> http://bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=51400541&page=4

Det kunne måske være en mulighed, når det er 130 HK versionen.
Hvad er egentlig forskellen til 101 HK modellen? Er det blot et spørgsmål om
hvilken chip der sidder i den??

Fra : Søren Christensen

Dato : 21-02-04 18:17

> Det kunne måske være en mulighed, når det er 130 HK versionen.
> Hvad er egentlig forskellen til 101 HK modellen? Er det blot et spørgsmål
om
> hvilken chip der sidder i den??

Det har jeg ikke helt styr på. Men en af mine kollegaer har en Passat Tdi
110hk der er chippet til omkring 130hk. Og de er meget glade for den. Den
trækker nemt afsted med en campingvogn.

Venligst

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 21-02-04 21:30

Ole Kristiansen wrote:
> Vi vil gerne skifte vores bil ud - hvad vil i foreslå som
> campingtrækker (1200 kg)?
>
> Pris: 175.000-250.000 kr.
>
> Gerne stationcar.
> Gerne langt på literen (diesel eller benzin).
> Plads til mindst 5 personer.
> Max 10 år gammel.
> Max 120.000 km på tælleren.

Hej.

En Citroën C5 HDi, og så er dens affjedring perfekt til kørsel med
campingvogn, da den har automatisk niveau regulering.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-04 10:27

> En Citroën C5 HDi, og så er dens affjedring perfekt til kørsel med
> campingvogn, da den har automatisk niveau regulering.

På mig virker en C5 som en rigtig, rigtig dejlig bil, men jeg kender et par
stykker der har haft store problemer med Citroen (især elektriske).
Hvad er dine egne erfaringer?

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 22-02-04 16:33

Ole Kristiansen wrote:

> På mig virker en C5 som en rigtig, rigtig dejlig bil, men jeg kender
> et par stykker der har haft store problemer med Citroen (især
> [...]

Vi har fået skiftet en pærer i kørecomputeren midt på instrumentpanelet, og
så en varmeveksler i udstødningen ( begyndte at bruge kølevand), på seks
måneder og 29200 Km, men vi er stadig meget glade for vores C5 , jeg har
ikke før haft en bil der er så behagelig at køre i, fik jeg en Lotto gevinst
der kastede lidt penge af sig, blev det helt sikkert til en ny C5'er, men så
ville jeg have en 210 hk V6 med automatgear og læder/alcatara indtræk

Fra : phk

Dato : 22-02-04 13:19

"Ole Kristiansen" <ole_kSNABELApost10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Vi vil gerne skifte vores bil ud - hvad vil i foreslå som campingtrækker
> (1200 kg)?

En stationcar. Der skal være plads til bagage i bilen, campingvogne kan som
hovedregel kun læsse for lidt.

En diesel, hvis du kører mere end 20 km stort set hver gang du starter
bilen.

--
Per, Esbjerg