points på hønsekødssuppe
Fra : diana

Dato : 21-02-04 15:31

hej

er der nogle der ved hvor mange points der er i en hønsekødssuppe, købt i et
supermarked. med kød og melboller. ?

på forhånd tak

diana

Fra : Marlene

Dato : 22-02-04 09:21

kød og melboller giver for 10 stk. = 30 gram 1,5 points
Hønsekødsuppe 2 dl 0,5 points
Oksekødsuppe 2 dl. 1,5 p.

Håber det er svar nok.

Marlene

Fra : diana

Dato : 22-02-04 09:33

jo tak for svaret...

diana

Fra : Ninett Green

Dato : 22-02-04 14:18

"diana" <mp176475@paul.get2net.dk> skrev i en meddelelse

> er der nogle der ved hvor mange points der er i en hønsekødssuppe, købt i
et
> supermarked. med kød og melboller. ?

Det kommer helt an på, hvor mange kcal. der er i den suppe. Men giv os Kcal
og fedtindhold, så kan vi bedre svare dig. Du er også velkommen til at tage
pakken med på den næste klasse, og bede din konsulent om at regne det ud for
dig.

Kærlig hilsen

Ninett
--
Weight Watchers - Når livet er for fedt til slankekure.

Fra : diana

Dato : 22-02-04 18:09

> [...]
tage
> pakken med på den næste klasse, og bede din konsulent om at regne det ud

hej

der er 20 kcal og 1,5 % fedt i suppen og ved bollerne er der 200 kcal og 12
% fedt.

fra Diana

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 22-02-04 20:34

"diana" <mp176475@FJERNpaul.get2net.dk> skrev i en meddelelse

Hej Diana

Prøv at fortæl mig hvilken mærke det er, har nemlig købt en udvidet bog med
point, og den fortæller nemlig antal point pr mærke, det er nemlig meget
forskellligt fra mærke til mærke

Mange hilsner fra

Bolette

PS går du hos vægtvogterne? og hvor?

Fra : diana

Dato : 23-02-04 09:07

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
med
> point, og den fortæller nemlig antal point pr mærke, det er nemlig meget

der står at den hedder "DANSKE KØKKEN" den er købt i netto.

ja jeg går hos vægtvogterne i Grenaa.

Fra Diana

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-02-04 00:36

> der står at den hedder "DANSKE KØKKEN" den er købt i netto.

Hejsa

Æv, jeg kan ikke jeg kan ikke hjælpe dig, den står ikke i den udvidet bog,
en masse andre mærker står der, men ikke den

Desværre

Kærlig hilsen

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-02-04 00:38

> Æv, jeg kan ikke jeg kan ikke

Hovsa, jeg stammer da normalt ikke *GGG*

Fra : insideout

Dato : 24-02-04 11:49

"diana" <mp176475@paul.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogle der ved hvor mange points der er i en hønsekødssuppe, købt i
et
> supermarked. med kød og melboller. ?

Hent Fatlow på www.fatlow.dk under opsætning vælger du at den skal tælle ww
point. Derefter indtaster du suppe, melboller og kødboller ud fra varefakta
pr. 100 gram i varedatabasen, så laver du en madberegning på suppen hvor du
vælger hvor mange gram suppe, kød- og melboller du vil have og vupti du kan
se hvor mange point det er. Beregningen passer jeg har tjekket den ud fra ww
officielle formel. Og Fatlow trækker fibre fra (altså belønner fibre i
beregningen).
Det lyder besværligt og det er det også i starten men jeg har brugt fatlow i
flere år nu og jeg har min egen personlige varedatabase samt et stykke papir
hvor jeg krydser af eller notere hvad jeg spiser om dagen og det tager mig
kun 5 minutter at tjekke dette i fatlow. Hvis jeg så en uge ikke er tilfreds
med mit vægttab kan jeg så gå tilbage og kikke på mit mad indtag samt min
motion og helt sikkert finde årsagen.
Man kan også lave en beregning på en hel ret f.eks sin morgenmad, jeg får
f.eks den samme morgenmad hver dag så derfor har jeg lavet en beregning på
min morgenmad så derfor behøver jeg ikke at notere denne og skal bare vælge
min morgenmad i fatlow og den er noteret. Dette gør jeg også ved mange at
mine frokost retter såsom pitabrød med tun eller kylling osv osv.

Mvh
Henrik
--
Startvægt den 19-05-03 på 155 kg og frem til den 05-01-04 har jeg haft
et samlet jojo vægttab på i alt 8 kg.