Bridgestonedæk BT010 / BT020
Fra : Henning Carlsen

Dato : 21-02-04 15:17

Hej
Nogen her der kan hjælpe , har fået anbefalet Bridgestone BT - 012 , Skal
bruge 120 / 70 ZR 17 + 160 / 60 ZR 18 .
Har været inde på M & P , de har kun fordæk i BT - 012.
Så så de har et der hedder BT- 010 til både for og bag .
Nogen herinde der har erfaringer med ovennævnte dæk , eller måske kan gi" et
godt råd til dæk i øvrigt ? Det er til en BMW K 1100 RS , og meget gerne
priser / steder hvor de kan købes .
Nogen der kender nogen mht montering af dæk købt i udland ???

Hilsen Henning

Fra : Brian Sørup

Dato : 21-02-04 16:18

"Henning Carlsen" <heca@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Nogen der kender nogen mht montering af dæk købt i udland ???

Hvor i kongeriget ?
--
Brian Sørup
Honda VF 500 FII

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-02-04 17:02

> Nogen her der kan hjælpe , har fået anbefalet Bridgestone BT - 012 ,
> gi" et godt råd til dæk i øvrigt ? Det er til en BMW K 1100 RS

Hej Henning

Hvad skal maskinen bruges til?
BT012 er et supersport dæk ifølge bridgestone's hjemmeside
<http://www.motorcycle-karttires.com/> Det sælges kun i 17" størrelser, så
ham der har anbefalet dig BT012 er da et kvaj. Jeg mener supersport dæk til
en K 1100 RS? Dem plejer man da at køre touring på.

Hvis jeg skulle anbefale nogle touring dæk du kan få i størrelser der passer
på en K 1100 RS ville det være

Michelin Pilot Road http://www.michelin.co.uk/
Bridgestone BT020 http://www.motorcycle-karttires.com/
Dunlop D205 http://www.dunlopmotorcycle.com/
Metzeler Z4 http://www.metzelermoto.com/
Pirelli MTR 24 Dragon GTS http://www.pirellimoto.com/

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : enb

Dato : 21-02-04 20:15

Hej
Prøv www.reifenversand.com hvor jeg lige har købt et sæt BT 020 til en K
100RS 4v.
Jeg har desværre endnu prøvet at trille på dem, men de skulle passe til en
K1100 også.
Du bestiller dem via hjemmesiden, og betaler med visa og får dem med
fragtmanden 4 - 5 dage senere.

Mvh
Ehlers

Fra : Freddy Lang

Dato : 21-02-04 20:30

Henning Carlsen wrote:
> [...]
> meget gerne priser / steder hvor de kan købes .
> Nogen der kender nogen mht montering af dæk købt i udland ???

Jeg vil foreslå dig at kigge her: http://www.motorradtechnik.de/
De holder til i Oeversee, lige syd for Flensburg, rimeligt nemme at finde.
De er billige, har vist de fleste kendte dæk-fabrikater, og de monterer på
stedet, mens du venter.
Jeg har selv købt/fået monteret dæk dernede, og var godt tilfreds.

--
Freddy
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : Henrik

Dato : 22-02-04 12:22

Enig . . .

Og hvis du vil ha' dem sendt til Danmark, så har de en Dansk konto i
Åbenrå, og fragten for 2 dæk til Danmark er ca. 60,00 kr.

(Købte lige 4 Bridgestone Battlax BT020 igår

mvh
Henrik