CM 03-04
Fra : Carsten

Dato : 21-02-04 10:51

Hej NG.
I CM 03-04 spiller jeg med Real Madrid. Jeg ligger nummer 1 i ligaen, jeg er
i semifinalen i Champions League, og jeg har netop vundet cuppen. Med andre
ord har det aldrig gået så godt i en sæson som denne. Alligevel bliver jeg
fyret med den begrundelse at mit "staff" er utilfredse med mig. (Poor
relationship)
Jeg har prøvet at forny alle kontrakterne med staff og spillere, og så for
jeg lov at spille 2-3 måneder længere inden jeg bliver fyret. Jeg har også
prøvet at fyre alle scouts, physio m.v og ansætte andre, men jeg bliver
stadig fyrret.
Jeg har heldigvis et "savegame" liggennde som jeg ikke overskriver.
Har du en god ide til, hvordan jeg kan beholde mit job i Real?
M.v.h.

Carsten

Fra : Nico

Dato : 21-02-04 11:36

> [...]
> ord har det aldrig gået så godt i en sæson som denne. Alligevel bliver jeg
> fyret med den begrundelse at mit "staff" er utilfredse med mig. (Poor
Det ER jo real :)

Prøv at spørge på boardet på en af de større danske cm sites fx. cmdanmark.dk

Fra : Kasper

Dato : 22-02-04 00:12

On Sat, 21 Feb 2004 10:51:19 +0100, "Carsten" <try.to@guess.who>
wrote:

> [...]
>Jeg har heldigvis et "savegame" liggennde som jeg ikke overskriver.
>Har du en god ide til, hvordan jeg kan beholde mit job i Real?

Har du givet folk unødige advarsler eller bøder eller noget i den
stil? Der må være en grund til at folk er utilfredse.

--
Kasper

Fra : Carsten

Dato : 23-02-04 09:38

Jeg plejer at give mine spiller 1 uges bøde hvis de får rødt kort. Det gør
jeg fordi der var en periode hvor stort set alle spiller spillede svinsk og
fik røde kort. Bøderne bremsede det svinske spil.
Kan det være derfor?

Fra : Kasper

Dato : 23-02-04 15:21

On Mon, 23 Feb 2004 09:38:29 +0100, "Carsten" <try.to@guess.who>
wrote:

> [...]
>jeg fordi der var en periode hvor stort set alle spiller spillede svinsk og
>fik røde kort. Bøderne bremsede det svinske spil.

Det kan det muligvis. Jeg synes ikke spillerne er lige så flinke til
at acceptere advarsler og bøder i 03/04 - så måske du skulle starte
med at give dem en advarsel den første gang, i stedet for direkte
bøde?

--
Kasper