optager i office?
Fra : dosser

Dato : 21-02-04 10:51

Lå der ikke engang en optager der kunne optage skærmbilledet og de
bevægelser man laver med musen i officepakken?
ell. er der en der kan huske hvad det var for et program?

Fra : Jan Kronsell

Dato : 21-02-04 10:57

"dosser" <NOSPAMwebm@sccd.dk> skrev i en meddelelse
> Lå der ikke engang en optager der kunne optage skærmbilledet og de
> bevægelser man laver med musen i officepakken?
> ell. er der en der kan huske hvad det var for et program?

Det gjode der i Lotus' kontorpakke, men jeg kan huske noget tuilsvarende i
MS Office.'

Der findes dog masser af programmer, der kan gøre det.

Jan

Fra : dosser

Dato : 21-02-04 11:21

> Det gjode der i Lotus' kontorpakke, men jeg kan huske noget tuilsvarende i
> MS Office.'
>
> Der findes dog masser af programmer, der kan gøre det.
>
> Jan

Ja, jeg syntes nok det var i lotus, hvilke programmer findes der som du
kender?
Jeg kender selv til Camtasia er der andre?

Fra : hcma

Dato : 21-02-04 12:32

> [...]
> bevægelser man laver med musen i officepakken?
> ell. er der en der kan huske hvad det var for et program?

Camstudio (open office)
http://www.ehelp.com/camstudio/product/screenrecording/
m v h
hc