grafikkort igen igen
Fra : D.Riis

Dato : 21-02-04 09:09

Hejsa,skal lgie høre folks mening..

Hvad er bedst...Grafikkort GeForce FX 5600 XT 256MB TV-Out + DVI

Geforce 5700 Q 256 mb

Grafikkort GeForce XFX 5900 128MB TV-Out + DVI

Eller Radeon 9600 pro..

på forhånd tak

Fra : Nico

Dato : 21-02-04 09:20

> Grafikkort GeForce XFX 5900 128MB TV-Out + DVI

Uden tvivl.

Fra : D.Riis

Dato : 21-02-04 10:58

Takker..ved du hvordan 5600xt 256 mb er i forhold til 5700 Q256 mb

Fra : Nico

Dato : 21-02-04 11:42

> Takker..ved du hvordan 5600xt 256 mb er i forhold til 5700 Q256 mb

Kun at fx5700 skulle være en anelse hurtigere, men at et 5900xt skulle være marginalt dyrere, så gå efter det.

(1495,- for et club 3d fx.)

Fra : Brian Lund

Dato : 21-02-04 12:29

> Hvad er bedst...Grafikkort GeForce FX 5600 XT 256MB TV-Out + DVI
>
> Geforce 5700 Q 256 mb
>
> Grafikkort GeForce XFX 5900 128MB TV-Out + DVI
>
> Eller Radeon 9600 pro..

Hej _igen_ ;)

Jeg har jo allerede svaret at Radeon 9600 Pro er bedre end et FX5700 non-pro
(Som det jo er...), FX5700 er naturligvis hurtigere end et FX5600, og
ydermere så er "XT" versionen (Hos Nvidia) den langsomste, så et FX5600 XT
er faktisk det langsomste kort i den serie...

FX5900 er det hurtigste af de kort du har stillet op her, men prøv at tage
et kig på FX5900 XT, det er ganske vidst lidt langsommere end et almindeligt
FX5900 kort men også billigere, og stadigvæk mere end hurtigt nok til
prisen...
Jeg synes at FX5900 XT er "best buy" i øjeblikket...

Brian

Fra : Nico

Dato : 21-02-04 12:42

> Jeg synes at FX5900 XT er "best buy" i øjeblikket...

Enig. 1495,- har jeg set det til på edbpriser.

Fra : D.Riis

Dato : 21-02-04 16:07

takker,så må jeg presse ham til at putte et 5900 xt i ....kan man overclocke
det ?? jeg ved godt jeg bliver ved,men i er hjernerne her gg

Denis

Fra : Nico

Dato : 21-02-04 16:21

> takker,så må jeg presse ham til at putte et 5900 xt i ....kan man overclocke
> det ?? jeg ved godt jeg bliver ved,men i er hjernerne her gg

Ja :)

Fra : D.Riis

Dato : 21-02-04 18:07

hvad kan man clocke den til :)

Fra : Nico

Dato : 21-02-04 18:18

> hvad kan man clocke den til :)

Aner et ikke, men der er en auto-feature, der gav mit fx5600 42% mere uden problemer . . . . .

Fra : D.Riis

Dato : 21-02-04 20:05

Det lyder sgu da ok.... :)

Fra : Nico

Dato : 21-02-04 20:11

> Det lyder sgu da ok.... :)

Ja ik. Men tror det er fordi XT modellerne er clocket en anelse under ikke-xt modellerne. men 4x % er sgu nice ;)

Fra : D.Riis

Dato : 21-02-04 22:02

jow jow :)

Fra : Brian Lund

Dato : 22-02-04 00:53

> takker,så må jeg presse ham til at putte et 5900 xt i ....kan man
overclocke
> det ?? jeg ved godt jeg bliver ved,men i er hjernerne her gg

En af mine venner har clocket hans over FX5900 standard niveau ihvertfald...
Hvor meget det så er ved jeg heller ikke, men det kan clockes en hel del...

Brian