Ynk, da bitter præst forsøgte hævn
Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-04 04:49

I Stefanskirken har pastor Ivan Larsen været pioner mht bøssers registrerede
parforhold, og han har endda fået en borgmester til at udføre det verdslige
bryllupsritual i våbenhuset, hvorefter der velsignedes i selve kirken.
Det syntes bispen var for meget, og det er formodentlig den kritik, der fik
præsten til at politianmelde, da lesbiske sidenhen misbrugte hans kirke til
falskneri-bryllup med udklædning og CPR-fusk.
Han ville vist ikke risikere at få skyld for at være i ledtog med
bedragerne.
For den type forurettede homosexuelle, som måske er skyld i, at Bush bliver
genvalgt, er en politianmeldelse som Ivan Larsens en "guds gave", for de
vidste jo, at manden der havde udlånt CPR-nummer til de verdslige
ægteskabspapirer, var indforstået, dvs. det var en "forbrydelse uden offer",
så politianmeldelsen faldt forudsigeligt til jorden ved byretssagen
13.februar,
Homosex-besvægelsen fik sig et intelligent, lille, supplerende martyrium.
Pigerne ville have set sig som "politiske fanger" , hvis de fik fængselsdom
for dokumentfalsk, udtalte de til Ekstrabladet dagen før , men et stort
martyrium var systemet for klogt til at belønne denne bagatel med..
Jeg mener, at Jesu ord om at vende venstre kind til, var blevet forkyndt med
eksemplets magt, hvis man havde undladt at politianmelde.

TIL REDAKTIONEN AF KD - jeg mener at mine mange korte, klare læserbreve om
sagen - og især ovenstående - tilføjer væsentligt nyt til den ikke særlig
forældede og ufuldstændigt dækkede sag, og debat om rimelighed i
stridbarhed(indblanding af retsvæsenet) er den slags forkyndelse, som bør
være KD's sag.

Bo Warming, cand.scient. gymnasielærer
Bjelkes Alle 46, 2200 København N
Tel: 3586 1000,