Engros salg af sexartikler
Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 20-02-04 23:14

Nogen der kender en god leverandør ?

Klaus

Fra : CS

Dato : 22-02-04 01:54

"Klaus Egebjerg" <ke@brygladen.dk> skrev i en meddelelse
news:c1606f$j2h$1@news.net.uni-c.dk...

> Nogen der kender en god leverandør ?

Ja FUT du til dk.snak.seksualitet der har de professionelle udi disse (arkitekttegnede)
artikler

vh cs

Fra : Nicolai Lang

Dato : 22-02-04 11:27

On Sun, 22 Feb 2004 01:53:38 +0100, "CS" <CS@ofir.dk> wrote:

>"Klaus Egebjerg" <ke@brygladen.dk> skrev i en meddelelse

>Ja FUT du til dk.snak.seksualitet der har de professionelle udi disse (arkitekttegnede)
>artikler

Jeg vil nu mene det hører mere til her, eftersom det drejer sig om en
leverandørsøgning? Der er nok ikke mange i dss som køber direkte fra
leverandører.

Til Klaus:

Latexa i Præstø producerer jo selv dildo, latextøj osv.

For 12 år siden da jeg gjorde lidt i den branche fik jeg fat i et
gigantisk katalog fra en tysk grossist, men jeg kan ikke komme i tanke
om navn eller noget der ligner det. Men jeg ville nok kigge lidt mod
tyskland - søg efter 'sextoys wholesale' eller den tyske pendant...

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-02-04 01:15

> Nogen der kender en god leverandør ?

Jeg har tidligere været i salg af film til bøsser, og benyttede mig dengang
af forskellige distributører. Jeg har ikke listen længere, men kan huske en
enkelt: Man's Best Media ApS i Padborg. Søg efter navnet på dgs.dk.

Det er også anbefalelsesværdigt at købe Adam Gay Video Directory 2004, som
indeholder lister over producenter og distributører, fra
http://www.homoware.dk. Søg efter "directory".

Jeg kan desværre ikke hjælpe mht. heteroartikler og legetøj.

--
Mvh. Jesper