Nye sutter...?
Fra : John Thomsen

Dato : 24-04-01 17:41

Lurede lidt på at give den gamle Honda et eller to nye dæk.

Forhjulet ser ud til at være 3,25 x 18 - måske Michelin M 38
(trænger mest)
Baghjulet ser ud til at være 120/90 x 18 - Michelin M 48 E
(egentlig fint nok)

Først og fremmest ku' jeg godt li' at vide om størrelserne er
"rigtige"; jeg har ikke nogen instruktionsbog og Clymer-bogen si'r
intet om det.

Er der mon nogle der sku' ha' et godt tip til "replacement", set noget
brugbart stå forladt i et hjørne eller måske endog noget let brugt
stående fra en udskiftning?

Jeg har haft kastet blikket i nogle kataloger, men synes dårligt de
medtager de dimensioner jeg efterspørger.... ))

og den er da kun fra '76.... )

Venligst
John

Fra : RadioMan

Dato : 24-04-01 21:10

--
"Everything i write will be misunderstood. Please do not be angry. I'm just
a Dumb Blonde Danish Boy"
John Thomsen <sir_john@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har haft kastet blikket i nogle kataloger, men synes dårligt de
> medtager de dimensioner jeg efterspørger.... ))

Heh... - En honda fra 76???

PÅ min CB750K7 fra 77 sidder der et klistermærke på bagkærmen, hvor der står
dæktryk og størrelser, samt originalmonteringen på den..., hvad med din,
hvad er det for en???

Ellers har jeg også en Haynes og et klip fra mc-hånbogen på den...

RadioMan

Mail mig, istedet for at svare i gruppen, der er så mange andre beskeder
her...

Fra : John Thomsen

Dato : 01-05-01 12:42

On Tue, 24 Apr 2001 22:09:56 +0200, "RadioMan"
<dsl8938@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>dæktryk og størrelser, samt originalmonteringen på den..., hvad med din,

Det er såmænd kun en lille CB250.

Dæktrykket er opgivet i Clymer til vistnok 2.3 men dimensionerne er
ikke nævnt... )
Men har jeg aflæst "live" fra de monterede

Venligst
John

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 24-04-01 21:40

John Thomsen <sir_john@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ae597f2.19557483@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Jeg har haft kastet blikket i nogle kataloger, men synes dårligt de
> medtager de dimensioner jeg efterspørger.... ))

Jeg kørte med Avon dæk på min gamle cb400f og da jeg til denn sæson skulle
have nye dæk på CX'eren valgte jeg Avon igen. dækket passer fint til de
ældre Honda'er og der er en del Km i dem.

Jesper
CX500