skrotpræmie
Fra : Kenneth G

Dato : 20-02-04 20:04

hej med jer rødder

Jeg har en gammel Fiat tipo, som jeg nu skal til at skrotte, og så kom jeg
til at tænke på at der vist var noget der hedder skrotpræmie

Men er der nu også det ?
og hvordan forgå det så ?
og er det penge idet skrot ?

Hilsen Kenneth

---

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 20-02-04 20:37

> Jeg har en gammel Fiat tipo, som jeg nu skal til at skrotte, og så kom jeg
> til at tænke på at der vist var noget der hedder skrotpræmie

> [...]

Det findes stadigvæk.
Det foregår på den måde at du kører bilen til den lokale autoophug,
afleverer nøgler og papirer på bilen. Så skriver du under på en seddel og 30
sekunder senere står du på vejen 500kr rigere.

/Daniel

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-02-04 20:46

Kenneth G wrote:
> hej med jer rødder
>
> Jeg har en gammel Fiat tipo, som jeg nu skal til at skrotte, og så
> kom jeg til at tænke på at der vist var noget der hedder skrotpræmie
>
> Men er der nu også det ?

Ja såfremt bilen er indregistreret nu eller afmeldt efter 1/7-2000.

> og hvordan forgå det så ?

Se evt. her:
http://www.roskilde-jernvaerk.dk/Miljobil_Hside.htm

> og er det penge idet skrot ?

Roskilde Jernværk giver dig 750,- kr. i hånden, så lidt er der da.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-02-04 20:51

Per Beer Hansen wrote:

> Ja såfremt bilen er indregistreret nu eller afmeldt efter 1/7-2000.

Det lyder måske lidt kryptisk, men det jeg mener er at bilen bare skal have
haft plader på efter den 1/7-2000.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Per Hansen

Dato : 21-02-04 19:02

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Min er registreret, men jeg har mistet registreringsattesten.
Hvad gør jeg?
Er det nødvendigt at fremskaffe en ny attest på motorkontoret?

Med venlig hilsen

Per Hansen

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-02-04 20:46

Per Hansen wrote:

> Min er registreret, men jeg har mistet registreringsattesten.
> Hvad gør jeg?
> Er det nødvendigt at fremskaffe en ny attest på motorkontoret?

Ja. Du skal underskrive en skrotningserklæring samtidigt med at du
afleverer registreringsattesten til ophuggeren.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Gilbert{5750}

Dato : 20-02-04 23:40

"Kenneth G" <nul@putte.amager> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har en gammel Fiat tipo, som jeg nu skal til at skrotte, og så kom jeg
> til at tænke på at der vist var noget der hedder skrotpræmie

på fyn får du 1050 derigtige steder
hilsen Gilbert

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 21-02-04 09:39

Og på www.skrotbil.dk hele 1200 kr ;)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-02-04 11:07

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> skrev :

snippet noget ulæseligt noget

http://www.dkfritidbil.dk/debat/pli/at_citere.htm

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-04 23:56

> Og på www.skrotbil.dk hele 1200 kr ;)

a.. 1. du skal være ejer af bilen, og være tilstede fysisk når den bliver
afleveret i Galten.
b.. 2. For at kunne få kr. 1.000,- udbetalt, skal bilen have nummerplader
på, eller være afmeldt efter 1/7 2002
c.. 3. er bilen afmeldt fra 1/7 2000 og til 30/60 2002, vil du kunne opnå
en udbetaling på kr. 825
Lol - 30/60 er det en stjernedato fra StarTrek....?

/Claus

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-04 11:47

"Gilbert{5750}" <cgmr@roen(_slet_dette_)have.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Hilsen Matthias

Fra : Quarp

Dato : 27-02-04 17:08

Jeg har selv en Tipo, du har ik evt en spoile som sidder på vel ? Eller
noget andet godt ?

http://www.kandu.dk/