Socksificering af Mac'en
Fra : Goofy

Dato : 24-04-01 17:31

Hejsa

Jeg vil gerne socksificerer Internet Explorer, som man kan på en pc.
nec har lavet sockscap, men det virker kun til pc.
Jeg har hørt om en dansker i kbh, der skulle have lavet et tilsvarende
program til mac.
Er der nogen, som kan hjælpe mig?

Mvh

Anders Lind

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 24-04-01 22:59

Goofy <IHATESPAMMAIL@NOSPAMDOTCOM.GHJYU> wrote:

> [...]
> nec har lavet sockscap, men det virker kun til pc.
> Jeg har hørt om en dansker i kbh, der skulle have lavet et tilsvarende

Hvis du kan nøjes med én SOCKS proxy, så er det bare at tilføje, vælg
SOCKS i popupmenuen i proxyinstillingerne,skriv DNS navn eller IP nummer
og portnummer (Altid 1080).

For en universalsocksificering som SOCKSCap kan lave på PC kan du jo
prøve SOCKS 4 module og SOCKS 5 module og det medfølger FTP klienten
Interarchy ftp://ftp.interarchy.com/interarchy.hqx Dog er det ufærdige
betaversioner som i hvertfald aldrig har kunnet få til at fungere! Nye
versioner er dog på vej med Interarchy 4.1 der er på trapperne.

Ellers er der Mac ækvivalenten til SOCKSChain: Proxy Bouncer der
muliggør sammenkædningen SOCKS 4 proxyer.

http://homepage.mac.com/joe407/files/proxybouncer30.sit ; 840 KB
--
Jesper Oersted
Beware what you wish for, especially if it's 13-and-a-half inches

Fra : Goofy

Dato : 25-04-01 08:43

Hej igen

Jeg takker mange gange, det må jeg prøve!